رمان ♡my whole life♡ پارت پنجم

👾ꪖꪊꪀ𝕥 ρⅈρꫀ𝕣👾 · 16:16 1402/10/06

 

ادامه مطلب :/

از زبون مرینت:

 

بادرود بدی توی تمام بدنم چشمام رو باز کردم هه تو بیمارستان بودم😬

آخه دلش واسه من نسوخت به درک دلش برای آلیا خواهرش بسوزه😔

این دیگه واقعا سنگ دله🤕

 

 

از زبون آلیا:

 

به سختی بیدار شدم آدرین با بچه (ودف اسم بچشونو یادم رفت :/ )

 

بالا سرم بودن اون ضربه های الکی که به من زد😑 

 

شما ها: ودف:/ نویسنده مارو اسکول کرده :(

 

نازنین: توضیح میدم🙄 کسایی که نویسنده هستش حتما تو انجمن #انجمن_کرن_ریزی عضو هستن پس می‌فهمن یعنی چی😁

 

خوب ادامه رمان

اون صحنه با اون جیغارو از خودم در اوردم ولی دوست دارم آدرین رو از وسط نصف کنم که برای اینکه مرینتو بدست بیاره من گلومو پاره کردم تا واقعی به نظر بیاد😐

نینو اومد و گفت

ن:بخدا باورم شد😬

 

آوا:( آدرین و آلیا شد آوا 😃)😂😂

 

ا:مرینت حتما خیلی ترسیده

 

آ:حیف نمیتونم راحت برای خودم بکنمش😮‍💨

(منحرف نشیدااا)

 

آ:من رفتم خونه

 

ا:برای چی؟

 

آ:از صبح تا الان بالا سر تو بودم خوابم میاد خوب

 

ا:باشه بای

 

ن:بای

 

آ:بای

 

 

از زبون آدرین:

رفتم خونه رو تختم دراز کشیدم خوابم برد😴

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

صبح روز بعد:

خواب خیلی خوبی دیدم🙂الان خیلی سرحالم

😆

(وات د فاز؟ فازا مازا؟ فانتزی چیه؟زدی مرینتو داغون کردی خواب خوب دیدی :/ )

 

 

 

خواب آدرین:

شب بقل مرینت خیلی راحت خوابیدم صبح که پا شدیم روز عروسیمون بود دوش گرفتن پاشدم کت و شلوارم رو پوشیدم 😁

بعد از ۲ ساعت رفتم مرینت رو از آرایشگاه بیارم آنقدر جیگر شده بود☺️

کیف میداد برای یه بوسه ی طولانی☺️

(بی‌شعور منحرف :/😐) 

 

سوار ماشین شد آنقدر باهام شوخی کردیم تو راه خیلی کیف داد😄

 

رفتیم سر عروسی 😊

نشستیم پا سفره عقد🤗

مرینت دستم رو گرفت عاقد گفت

(عاقد:ع)

ع:مارینت دوپن چنگ فرزند تام دوپن چنگ مرحوم شما آدرین آگرست فرزند گابریل آگراست را به همسری خود میپذیرید و سوگند یاد میکنید تا زمان مرگ با ایشان باشید؟

 

 

م:بله سوگند میخورم که تا زمان مرگم کنارت باشم🙂

 

ع:آدرین اگرست فرزند گابریل آگراست شما مرینت دوپن جنگ فرزند تام دوپن چنگ مرحوم را به همسری می‌پذیرید و سوگند می‌خورید تا زمان مرگ کنار ایشان باشید؟

 

 

آ:بله سوگند میخورم تا زمان مرگ پیشت باشم🙂

 

ا:مبارکه😄👏🏻👏🏻👏🏻

 

 

 

 

 

 

 

 

و با دست مهمونا از خواب پریدم که ..........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<<پایان>>

 

 

برای پارت بعد ۲۷ کامنت و ۲۰ لایک😄

 

بچه ها پست درباره ی کیریسمس رو ببینید کلی اطلاعات درباره ی کیریسمس توش هست 😁لایک هم کنید لطفا🥺🙏🏻اگر برنده اول یا دوم یا سوم بشم یه پارت طولانی مثل همین پارت میدم☺️❤️

 

 

کریسمستون هم مبارک❄️🩵

 

 

لایک و کامنت فراموش نشه☺️❤️

 

 

پست درباره ی کیریسمس رو حتما ببینید و لایک کنید🥺🙏🏻

 

 

 

 

دوستون دارم لایک و کامنت اینجا و اونجا فراموش نشه☺️🙏🏻

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کارکتر: ♡5552♡