دروازه عشق پارت 2

ₗᵢₙₐ · 14:13 1402/05/16

اومدم با پارت دو 

که یهو گابریل: ادرین تو برای فشن شوی مد انتخاب شدی ادرین: پدر خیلی خوشحالم  گابریل: باید چند تا از بهترین طراحان مد رو انتخاب کنی ناتالی لطفا اسم شون رو به ادرین بگو و به اونا بگو فردا ساعت 6:30 صبح اینجا باشن  ناتالی : چشم  گابریل: خوبه من میرم  ناتالی: خب ادرین دوتا طراح مد قرار فردا بیان خانم دوپن و خانم بورژوا ادرین : اها مرسی ناتالی 

ویو شب 

ادرین : داشتم ببا خودم حرف میزدم که یهو خوابم برد 

༻مرینت༺ 

شب بود خواستم برم سمت اون اتاق میخواستم بدونن که هر شب بهشون فکر میکنم و یه کم باهاشون میخواستم حرف بزنم همینجور که داشتم میرفتم یهو  منیجر : خانم یه خبر مهم دارم  مرینت: بگو 🙄 منیجر : خانم اقا ی اگرست گفتند برای پسرشون در فشن شو ی مد لباس بدوزید البته شما تنها نه با خانم بورژوا ساعت 6:30 اونجا باشید  مرینت : باشه  منیجر : من برم  مرینت : منم همینجور داشتم میرفتم سمت اون اتاق  منیجر : نمیرید بخوابید  مرینت : چی چرا الان دارم میرم 😅ویو فردا صبح  

مرینت  : صبح ساعت 6 پاشدم لباسام رو پوشیدم و رفتم وقتی رسیدم ساعت 6:15 بود وارد اون اعمارت بزرگ شدم خیلی قشنگ بود که دیدم                     ادرین : صبح بود ساعت 6 پاشدم صبحونه که خوردن رفتم داخل حیات تا قدم بزنم که یه دختر خیلی خوشگلی رو دیدم داشت تو اعمارت راه میرفت همینجور که داشتم نگاش می کردم که متوجه شد      مرینت : خیلی جذاب بود که یهو کلویی اومد    گابریل : خانم های جوان یا دو نفرتون انتخاب میشید یا یکی تون                                         مرینت : وارد یه سالن بزرگ شدیم که پارچه و لوازم خیاطی توش بود    گابریل : شما هر کدوم باید یه کت بدوزید  کلویی : چشم اقای اگرست   مرینت : چشم  ادرین : دوتا شون روی صندلی نشستن و شروع بکار کردن وقتی تموم شد خانم دوپن یه کت و شلوار مشکی و شیک با یه لباس سفید و کراوات قرمز و خانم بورژوا یه کت و شلوار سفید با یه لباس سرمه‌ای و کروات مشکی  گابریل :انتخاب کن ادرین    ادرین : 

 

 

عه تموم شد تا پارت بعد بای و امید وارم خوشتون بیاد 

دوستون دارم😊