عکس های طنز😂

💙❤Harley · 20:36 1402/06/14

بیکار بودم حوصلمم به شدت سر رفته بود گفتم اینارو بفرستم دورهمی یکی بخندیم😂

نری ادامه ضرر کردی

 

اپل واچ اصلی... مقرون به صرفه😂💔

😂💔

وقتی میخوای یک روه رو دوباره نری😂💔

ایشالله به پای هم پیرشین😂💔😂

شیرتوشیر😂

مننننن😐😅

 

مامانمممم😐💔

😂😂😂💔💔 ای والا منم نه بابام😐

 

هییییی😐😑💔

زنده باد ایرانی😂💔

خیلییی بده😖😖😖

و منی که هیچ وقت اسمم توی کتاب نبود🥲😕🥺😔

اگه این حق نیست پس چیه😶👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

واییی یادش بخیر هروقت خراب میشد گریه میکردم مامان و بابام میرفتنیکی دیگه برام میخریدن😂💔

من تجربه کردم😐.... خیلییییی بده😖

حققققق😶

شباهت داد میزنه😂

 

تغییر نسل😐🫤

داداشم🫤

یکی دیگه براتون پیدا کردم😂😂

دعای خیر😂😂

حققق😂😂

یکی دیگه هم پیدا کردم😂💔

 

و یکیشو تا اخر سال دارم😂💔.... اینو فقط ما دخترا تجربه کردیم😑

به خدا اگه باشه من شبم همونجا میخوابم😂😂💔

ههممون کردیم😑😐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه حتی یک لحظه کوچیکم خندیدی اون لایکو بزن و منو خوشحال کن🙂🫶🏻

دیگه تا اینجا که اومدی کامنتم بده بعد برو🙂