بیوگرافی

امیر رضا: 

سن:11 (توی عشق شکسته)

مو: مشکی فرفری.

بیو: امیر رضا یه پسر آسیایی خاور میانه ای با پوست روشن کرمی است. زمانی که خانواده اش زنده بودن اون کوچک ترین بچه بود. و الان که توسط تقی زاده ها به سرپرستی گرفته شده بازم کوچکترین بچه است. چون خواهرش الناز هم توسط اونا به سر پرستی گرفته شده. اون هنوز هیچ جادوی مشخصی یا اسلحه ای نشون نداده. عاشق رنگ سبز و خواهر هاشه ( اون یک خواهر به نام لوسی داره که به عنوان بدل الناز و به اسم الناز با هانس ازدواج کرده). در فصل اول اون هویت الناز رو میدونست و در فصل دوم اون متوجه هویت مرینت، آدرین،آلیا،نینو ، کلویی  و گابریل شد. اون بعد از سنا کوچک ترین شخصیت از لحاظ سن است.

 

آلیا:

سن:17 (عشق شکسته)

مو: قهوه ای مواج.

بیو: آلیا یه بلاگر و دوست مرینته. اون و نینو زوج با نمک و خنده داری هستند. و تقربیا در اکثر صحنه های طنز داستان هم حضور داره. اون و الناز کاملا دوست نیستند ولی یه میونه نسبتا دوستانه دارند. اون یه خواهر بزرگتره. اون صاحب میرالکس روباه است. و به عنوان دستیار دوم لیدی باگ هم کار میکنه.

اون هویت مرینت رو اواخر فصل یک زمانی الناز از مرینت و آدرین میخواهد که به آلیا، نینو ، کلویی میرالکس هاشون رو بدهند میفهمد. و هویت الناز رو زمانی میفهمه که الناز مدرکی که از گذاشتن بزور حاکماث توی صندوق عقب را نشان میدهد. ولی همچنان به روی خودش نمی آورد.

(اون یه دوست وفاداره. و یه همکار باهوشه)