۱ ۲ ۳ ۴
بلند شو از جات
پاشو برقص
بلند شو بلند شو بلند شو برقص
فردا امتحان داری پس پاشو برقص
ریاضی ، جبر
ادبیات، زبان
علوم ،فیزیک
درسای یه دبیرسستانی ساده
گروه سرود
هماهنگی
ویولون و گیتارو طبل
یه متن خوب
 یه بازی ساده
به جای درس
 به جای مشق😉

ناتریشیا: ببنید درسته که ما خیلی هماهنگ نیستیم ولی ما یه مشکل دیگه هم داریم.

لونا: مشکل؟

لیزا: نکه منظورت تنظیم صدای نینو هست؟ *و نینو میگرخد*

ناتریشیا: اونم هست. ولی من دارم از مشکلی که صحنه داره حرف میزنم. چون قراره تو سالن ورزش برگزار کنیم دیگه؟

نینو: مشکلی که صحنه داره؟

ناتریشیا: درسته، توی تمام کنسرت های بزرگ ما در کنار کار عالی افراد یه صنحه آرایی بی نظیر رو هم داریم. یعنی ما باید به جز کار گروهی خوب یه صحنه ارایی عالی هم توی ذهنمون داشته باشیم.

مرینت: راست میگه ما باید در کنار تیم نوازنده هم و اجرا کننده ها و یه تیم جلوه های ویژه هم داشته باشیم ولی ما فقط نینو رو داریم که اونم تو کار تنظیم صداست.

لونا: من مسئول نور افکن ها میشم.

کیم: منم طناب ها و وسایل رو مدیرت میکنم که ببینم ایمن هستند یا نه؟

رز: منم به رقصنده ها اموزش میدم.

لیزا: منم حواسم هست که کیم توی تخمین میزان ایمنی صحنه دچار مشکل نشه. نمیخوام کسی صدمه ببینه.

کیم: ام باشه.

مرینت: منم لباس بچه هارو طراحی میکنم.

لوکا: الیا اگر میشه یه لیست از چیزهایی که باید حذف و به اهنگ اضافه شوند بده میخوام اهنگ رو ویرایش کنم.

الیا: باشه.

*در خانه ی مرینت*

تام*پدر مرینت*: خوش اومدی مرینت.

سابین(مادر مرینت): مدرسه خوش گذشت؟

مرینت: اره. فقط باید برای بچه های کلاس لباس کنسرت طراحی کنم.

تام: لباس کنسرت؟

مرینت: ظاهرا معلم مارو در حال بازگوشی گرفته و حالا باید برای مسابقات اماده شیم. باید حتما مدرسه مون برنده شه.

سابین: براتون ارزوی موفقیت میکنم.

مرینت: ممنون. بهش نیاز داریم.

پایان