مصاحبـــه از 𝔇𝔦𝔞𝔫𝔞

𝐓𝐢𝐚𝐧𝐚 · 20:08 1403/02/17

سلام مجدد خب من اومدم با مصاحبه از دیانا جان امیدوارم لذت ببرید .😊

 

 

اسم ؟

دیانا

 

چند سالته ؟

من سال 1390 به دنیا اومدم ؛پس 13سالمه 

 

رنگ مورد علاقه‌ت چیه ؟

مشکی - آبی - صورتی - سفید

 

کجا زندگی میکنی ؟

تهران-کرج زندگی میکنم

 

دوستی داخل وب داری ؟

آره دارم

 

رمان مینویسی ؟

آره مینویسم؛ مست تنتم، new world وmy forced boyfriend و old love

 

رمان مورد علاقه‌ت چیه ؟

رمان مورد علاقه‌ای ندارم

 

آرزوت چیه ؟

آرزوم اینکه یه روز بتونم بچه های اکیپ رو ببینم

 

شغل مورد علاقه‌ت چیه ؟

بازیگری

 

چند وقته داخل وبی ؟

31 خرداد نویسنده شدم و اردیبهشت اکانت زدم و میشه گفت حدوداً 1سال داخل وبم 

 

از آشنایی باهات خوشحال شدم .

همچنین

 

خب اگه مصاحبه خواستین داخل گفتمان بگین یا اینحا بگین فرقی نداره .

و اینکه امیدوارم که لذت کافی رو برده باشید .