گربه ی عاشق (خبر)

a:(,, · 22:43 1403/02/16

راجب به پارت 9 و اینکه قراره کجا گذاشته بشه، 

همون‌جوری که همتون میدونید پارت 9 (عدد میزارم اشتباه خونده نشه) منحرفی هست 🔞 و خب نمیشه اینجا بزاریم برای همین در وبلاگ... 

شوخی کردم پارت نه اشتباهی پاک شد 🚬

واقعا اشتباهی بود و خب راه برگشتی هم ندارم و خب واقعا شرمندم 

برای نشانه ی شرمساری پارت 10و11و12 رو براتون توی یک روز که فردا باشه میزارم و بدون توجه به تعداد لایک و کامنت فرداش که سه شنبه باشه 13و14 رو میزارم 🙏🏻

امید وارم که واقعا درک کنید و خب داستان داره 😅

اگه مایل به شنیدن داستانید برید یکم پایین تر و اگه نه خب خوشحال میشم قبل رفتن لایک بزنی که انرژی بگیرم و برام یک کامنت خوشگل بزاری 

 

 

 

و داستان 

من در حال نوشتن پارت چهار فصل دو بودم و یا پارت بیست و چهار(همین رمان مال من جلو هست 😎) که بابام بی منظور گوشیم رو گرفت من خیلی نگران بودم که بابام از اون بیاد بیرون و بره تو فهرست که خب پارت 9🔞 چیزم هست و اگه بره تو کار من خوندس، من قشنگ سی جز قرآن رو خوندم و خدا رو شکر نرفت و خب همونجا قسم خوردم که پاک کنم، دیگه سرت رو درد نیارم پاکش کردم 😞

گفتم شرمندم ولی بعد از اون لحظه واقعا خیلی نگران بودم 🫥

 

دیگه کلا خداحافظ 🌃