از مشکلات اورثیک کردن...

カネキ · 23:41 1403/02/13

(اورثیک = زیاد فکر کردن)

بفرماید ادامه مطلب 

من یه اورثیکرم معلومه که یه مسئله رو انقدر تحلیل میکنم و دربارش فکر میکنم که روانی بشم

 

من یه اورثیکرم معلومه به خودم میام و می‌بینم ده ساعته به جا زل زدم و کلی با خودم زدم 

 

من یه اورثیکرم معلومه صدای توی سرم همیشه منو تحقیر و مسخره می‌کنه و کارام توی سرم میکوبه 

 

من یه اورثیکرم معلومه درباره ی همچی سناریو و داستان و جلو جلو پیش بینی میکنم دست خودم نیست 

 

من یه اورثیکرم معلومه همیشه فکر میکنم بقیه از من بدشون میاد به زور منو تحمل میکنم 

 

من یه اورثیکرم معلومه آنقدر درباره کارام فکر میکنم که از یه سلام ساده ای که کردم هزارتا ایراد میگیرم آنقدر بهش فکر میکنم که در نهایت به این نتیجه برسم که بهتره کمتر حرف بزنم 

 

من یه اورثیکرم معلومه قبل از حرف زدن کلی فکر و مقدمه چینی میکنم و آخرش بی‌خیال گفتن حرفم میشم 

 

من یه اورثیکرم معلومه هزاربار اتفاقات رو توی سرم مرور می‌کنه و معلومه وقتی یکی باهام سرد برخورد کنه کلی فکر میکنم که ببینیم چیکار کردم و اخرم میفهمم هیچی تقصیر من نبوده 

 

من یه اورثیکرم معلومه خیلی وقتا ساکتم مشغول فکر کردنم و به آینده ، حال، گذشته ، خیال ، واقعیت و تمام موضوعات به شدت فکر میکنم و کلی استرس و غم میاد سراغم

 

من یه اورثیکرم معلومه که همیشه موسیقی گوش میدم و سعی میکنم صدای مغزمو خفه کنم  چون دست از استرس برای چیزایی که کنترلش دست من نیست و پایین اوردنم اعتماد به نفسم دست بر نمی‌داره

 

لایک و کامنت فراموش نشه 🙃