من اگه جای اینا بودم...

カネキ · 19:12 1403/02/08

دوستانی که رمان هایی میخونید که دشمنان یهو عاشق هم میشن این پست مخصوص شماست 😂 

( پست طنز میباشد)

من اگه جای اینا بودم قاتل بودم و میفهمیدم یکی دنبالمه پیداش می‌کردم دلو رودشو می‌ریختم تو کیسه میذاشتم یخچال فریزر نمیفهمم اینا چطور یهو عاشق طرف میشن 😂

 

من اگه جای اینا بودم وقتی با دشمنم همخونه میشدم همون روز اول یه تیر تو مغزش خالی میکردم نه اینکه باهاش لاس بزنم 😂

 

من اگه جای اینا بودم وقتی طرف بهم میگفت تو مال منی جفت پا میرفتم تو صورتش نه اینکه توی دلم ذوق کنم 😂

 

من اگه جای اینا بودم یه لحظه هم دست از فکر خورد و خمیر کردن دشمنم برنمیداشتم اینا چطور بهم کادو و اینجور چیزا میدن 😂

 

من اگه جای اینا بودم و یهو طرف بغلم میکرد و شروع میکرد قربون صدقه قلم پاشو نصف میکردم اینا چرا حال میکنن 😂

 

من اگه جای اینا بودم وقتی با یکی دشمنم تا سرشو از جا نمیکندم روحم اروم نمیشد اینا چطور عاشق میشن😂 

 

و کلا فاز این رمان ها و فیلم هارو نمی‌فهمم اگه دشمنن چرا عاشق هم شدن ؟ اگه عاشق همن چرا باهم دشمنی میکنن ؟ اصلا چه مرزی دارن اینا اقا یا دشمن باش یا دوست خیلی فاز اعصاب خورد کنی هست که هی قربون صدقه میرن و تهش میگن دشمنن واقعا خواننده رو احمق فرض میکنن ؟ 

 

صرفا قصد توهین به هیچ رمان یا نویسنده رو نداشتم فقط خواستم حسم رو نسبت به این رمان به قالب طنز بیان کنم شماهم کمی سرگرم بشید ❤️

( لطفا به دل نگیرید)