کمیک لحظه ها p3💕

Jimin · 14:45 1403/02/08

برای دوستانی که از من دلگیرن باید بگم 

ادامه توضیح دادم که چرا انقد دیر و کم میزارم 

تشریف بیارید 👈👈👈👈👈👈👈👈👈

لایک و کامنت فراموش نشه ادامه رو هم حتما بخونید .

😘😘

سلام دوستای عزیزم 

اولین دلیل من برای اینکه دیر و کم میزارم 

اینکه راستش ما یه اکیپ تشکیل دادیم که با هم کمیک می‌سازیم این هم اولین کمیکمونه 

یکی از بچه ها گفتش که بیاید بزاریم تو اینستا 

من گفتم نه من می‌خوام بزارمش تو وب وقتی طرفدارانی کمیک زیاد شدن به دردم میخوره 

دوستم پرسید به چه دردی و منم براش توضیح دادم 

شرمنده توضیحش رو اینجا نمیخوام بگم.    

بعد گفت باشه پس خودمون این کمیک رو به زبان  انگلیسی می‌سازیم بعد 

منو دوستام با کمک ترجمه گوگل و اینکه رفیقم کلاس زبان رفته 

یه کمیک به زبان انگلیسی ساختیم 

بعد ترجمه هایی درست کردیم 

که هم زبان فارسیش رو نشون میدادن هم 

انگلیسی 

ببینید مثلاً اینجوری ترجمه پارت به پارت 

رو نوشتیم و این ترجمه ها دست یکی 

دیگه از اعضای گروهمون بود 

می‌بینید همچین ترجمه هایی بودن 

یه روز از شانس بد ما طرف گوشیشو فرمت می‌کنه 

چون مثل اینکه رمزش رو فراموش کرده بوده 

و همه ی ترجمه هامون به باد میرن 

و چون ما از خط بدی استفاده کرده بودیم 

از اون به بعد ترجمه هر پارت زمان زیادی میبرد هر پارت 10اسلایده 

ما برای این کمیک رو انگلیسی نوشته بودیم که بعداً بزاریمش تو اینستا و همه ی مردم جهان بتونن بخونن 

اگه الآنم تو اینستا نزاشتیم برای اینکه من اینستا ندارم و از دوستم خواهش کردم برای بازدید بیشتر کمیکم اول بزاریمش تو وبلاگ دوستمم قبول کرد اما حالا گرفتار شدیم 

و برای ترجمه هر پارت کلی زمان میزاریم 

و برای اینکه شما زیاد منتظر نمونید هر پارت رو به 2و3 اسلاید تقسیم میکنیم و میزاریم 

ببینید خطش اینجوریه . 👇

می‌بینید خیلی سخته البته به جون خودم این خطه پیشنهاد دوستم بود 

دلیل 2

الان امتحانات مستمر و پایانی ما شروع شدند 

برای همین نمیتونیم روزی چند ساعت وقت سرف کنیم 

وگرنه رمان ما کاملا آمادست مشکلمون همین ترجمه هاشه 

دلیل 3

ما داریم روی یه کمیک دیگه هم کار میکنیم بنابراین نمیتونیم به این کمیک زیاد برسیم 

 

درضمن دوستان اگه یادتون باشه ما یک کلیپ برای این کمیک ساخته بودیم و قول دادیم هر چند وقت یک بار ویدیو های دیگه ای هم بسازیم 

💕💕💕💕💕💕💕💕

ویدیو هارو چون از قبل آماده نکرده بودیم 

والان باید جوری آمادشون کنیم که داستان لو نره 

یکم طول می‌کشه بنابراین  شاید این ماه نتونم اما وقتی امتحانام تموم شد یا حداقل سختاشون  تموم شد چند تا ویدیو باهم میزارم ویدیو فصل 2شم میزارم 

قربونتون بای 🥰