فقط منم که....

alive creature · 21:58 1403/01/30

لجندا ‌و منحرفای عزیز این پست برای شماست 😂❤️ 

لطفا زیر ۱۵ سال وارد نشود 

فقط منم که وقتی عروس و داماد یا یه خانوم باردار می‌بینم اون شبی که بهش گذشته و اتفاقات رو با تمام جزییات تصور میکنم یا بقیه هم اینجورین ؟😂 

 

فقط منم که وقتی از یه شیپ خیلی خوشم میاد چیز کردن و صحنه های غیرقابل پخش براشون تصور میکنم یا بقیه هم اینجورین ؟😂 

 

فقط منم که با شنیدن کلمات بخورش ، بکش پایین ، بمالش ، بیا اینو بخور منحرف میشم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که گاهی کارای عاشقانه با رفیقام میکنم یا باهاشون لاس میزنم و بقیه فکر میکنن همجنسگرام یا بقیه هم اینجورین ؟😂 

 

فقط منم که وقتی میبینم یکی خم شده دوست دارم به باسنش دست بزنم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که وقتی دو نفر زیادی به هم نزدیکن منتظر لب گرفتن یا کاره دیگه ای ازشون هستم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که یهو شروع میکنم شیک زدن و منحرف بازی یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که با شنیدن کلمه ی رفتیم خونه خالی درو قفل کردیم فکرم جاهای بد می‌ره یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که گاهی کاری میکنم که بقیه فکر میکنن می‌خوام ازشون لب بگیرم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که با شنیدن کلمه ی شب جمعه مغزم میره سمت قسمت+۱۸ یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که با شنیدن صداهای عجیب از دونفر فکرم مریض میشه یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که اگه قدرت ذهن خوانی وجود داشت هر ۲ ثانیه یه چک میخوردم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

فقط منم که میتونم س.س کردن رو خیلی با جزییات شرح و تصور کنم یا بقیه هم اینجورین ؟😂

 

خب بچه‌ها امیدوارم خوشتون اومده باشه لایک و کامنت فراموش نشه خیلی بهم انرژی میده دوستتون دارم تا درودی دیگر بدرود 😜❤️