☯ Mistress ☯ آزمایشی

𝐌𝑒ⓛƗ𝕊Ş𝕒༒ · 00:28 1403/01/28

پارت اول ❤️ ازمایشی [ می‌خوام بسنجم اگه بزارم حمایت میشه یا نه..] تمایلی به ادامه..؟❤️👈

سلوم خوبی «=✓

ازمایشی گذاشتم 

سلامتی نویسنده ها آزمایشگاه زدم 😎🤓 

[ی برنامه خوب برای ساخت کاور بهم معرفی کنید با تچکر 😎]


پارت اول ❤️

 

بیخیال بهش از پارتی بیرون زدم هنوز بخاطر اثر مشروب بدنم داغ بود مغزم درگیر کارای خاک بر سری 

چند باری نزدیک بود بیوفتم

_ پسره ی هرزه فکر کرده کیه من خیلیا رو بازی دادم توهم روش 

میخواستم به بهونه ای ولت کنم که سر بزن گاه وسط خوش گذرونی آخر (سیگار ¹صورتی) 

عکس لعنتی با شماره ی ناشماس به موبایلم ارسال شد 

و هرزگیت رو ثابت کرد  و معلوم بود 

مثل من دنبال خوش گذرونی هستی و با چند دختر که یکیشون من هستم همزمان رابطه جنسی داری

 

با صورت اخمی از پارتی بیرون زدم و 

سوار اولین تاکسی شدم که مقابلم ایستاد 

به محض سوار شدن درو بستم و آدرس دادم

 

زیر لب خودشو دوس دختراشو فوش میدادم 

دلم میخواست زودتر از محل پارتی دور بشم 

تا چشمم دوباره به اون هرزه نخوره  

سریع موبایلمو از کیفم در میارم 

 

که پیام های پست سرهم و رو مخ مرینا (خواهر بزرگ مری) 

رو میبینم 

{کجا رفتی..؟} 

{تو حالت خوب نیست برگرد پارتی}‌ 

{اگه پسرا تورو با اون لباس و قیافه از خود بی خودت ببینن مجبوری تا صبح بیدار بمونی و درد بکشی} 

{جواب بده} 

 

(آخرین بازدید: ۱۲:۳۴ ) 

 

فقط سین کردم و جوابی ندادم 

مگه قراره چی بشه اینقدر سک........س اینبارم روش هرچند دل درد به اندازه ی کافی دارم 

 

یکم خودمو روی صندلی صندلی جا به جا کردم 

و 

متوجه خیس بودن شرتم شدم 

زیر لب زمزمه کردم 

_ اخه الان..؟

 

سرمو بالا آوردم چشمم افتاد به بطری های آبی که وسط صندلی ها داخل ی سبد بودن 

_ آقا میشه یکم از این اب هارو بخورم گرممه..؟

با اتمام حرفم شیشه هارو پایین دادم که 

 

جواب شنیدم 

_ البته خانم نوش جان 

 

کوچیک ترین بطری رو برداشتم و سرکشیدم و گذاشتمش سر جاش به صندلی تکیه دادم و گوشی رو داخل کیفم گذاشتم 

 

(دو دقیقه بعد...

 

خوابم میومد بدجور خوابم میومد 

به بطری اشاره کردم 

 

_ ببخشید مطمئنین داخل آب چیزی نریختین..؟

با اتمام حرفم چشمام سنگین شد و از حال رفتم....


[ برای خوندن ادامه ی رمان لایک کن , نمیتونی کام بده] 

برنامه خوب بهم معرفی کنید با تچکر 😎🔥 

لایک و کامنت فراموش نشه ❤️💬 

(سیگار صورتی: به سیگاری که بعد سک...س کشیده میشه میگم سیگار صورتی)