عشق ربوده شده p12

a:(,, · 17:05 1403/01/26

"ادامه ی مطاب" 

"حمایت" 

خیلی خیلی ازتون ناراحتم با اینکه تو دوران امتحان ها دارم بیشترین فعالیت رو می کنم ولی شما ها بازم... بچه ها حقیقت اگه قراره این جوری باشه باید ول کنم خب حداقل هرکی پنج تا کامنتشو بده 

واقعا نمی دونم چقدر ارزش داره که میزارم و یا نه ولی اگه اینجوری پیش بره برای خودم توی یاد داشت های گوشیم مینویسم چون عادتم ندارم رومانی رو ول کنم 

خب برو ادامه 🙏🏻😞🥀

دیدین تموم شد 🥀

شرط 

20❤

20💬

بقیه رمان ها پنجاه تا پنجاه تا شرط میدن بعد تا به ما میرسه همه از رمان متنفر میشن نمی فهمم آخه مگه رمان من چی کم داره 🥲

میدونید دوستم مامانش بهش گفته با من دوست نباشه برای همین الان خیلی تنهام و انگار دیوونه شدم قبلا میومدم توی اینجا رمان بدم که آروم بشم ولی الان.. 

حتی برای کار هام هم ارزش قاعل نمیشن 🥀🥀

((تا درودی دیگر بدرود)) 

البته اگه بود