درهای بسته P5 +خبر+طنز

AMIRXTOO · 15:29 1403/01/26

سلام بروبچ چطورید؟ سریع بزن رو ادامه اول داستان بعد هم خبر ها برو بریمـــــــــــ: 

FINISH PART 5☠️💔

یهو از خواب پریدم. سریع رفتم بیرون دیدم در قفله. دیدم حتی گوشی انا هم نیس. یعنی فهمیدن من اینجا بودم. یهو رفتم تو اتاق و دیدم توی اتاق پراز کمده.قبل از اینکه تو کمد ها رو بگردم رفتم سراغ در. چاقو رو تو قفل فرو کردم

«نویسنده: ای خواننده شیطون😂» 

در باز شد. در رو بستم و با خیال راحت رفتم تو اتاق. راستی مگه من از روی دیوار نیومدم؟ جاش کجا بود؟ 

کمد اول: 

توش دوتا مداد و یه دفتر بود و تو دفتر هم اسم چن نفر گفته شده بود . 

کمد 2:

یه جعبه بود که 3 تا قفل داشت. بهمراه یه فلش. 

کمد 3:

یه کامپیوتر و یه سی دی با جلد چسبیده شده بود که فقد قیچی نیاز داشتم. 

رفتم بیرون. نمیدونستم سلول ها کدوم وره ولی یه حسی میگفت بیرون از اینجاس.«منظورش بیرون از کل ساختمونه😐» 

توی راهرو قبلا پر از در بود. از کجا میدونستم؟ چون تنها دری چوبی بود که من توش بودم. ولی بقیه درهارو نگشتم شاید یکی دوتارو. رفتم سمت در زرد که مقابلم بود. درش قفل بود ولی توش پر از چراغ بود. و کاملا معلوم بود یکی توش بود. در بغلی که ابی بود رو باز کردم. کاملا تاریک و ادامه دار بود. با ترس رفتم داخل که دوتا در دیدم.توی یکی پر ز خون و دیگری روشن و ترسناک. کدومو باید میرفتم؟ که یهو جلوم یچی ظاهر شد.................

FINISHPART5💔☠️ 

خب بروبچ لایک و کامنت فراموش نشه. 

ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ

خبر، NEW: 

پارت بعدی و بعدیش و بعدیش یعنی 6/7/8/9قراره خیلی هات و منحرفی باشه. برای پارت بعدی 30 لایک و 25 کامنت. 

ـ. ـ. ـ. ـ. ـ ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ. ـ.

طنز: 

دانستنی ها

آیا می دانستید چرا آلومینیم زنگ نمی زند؟

چون شارژ نداره ☹️
فکر کردی مثل آهن بچه پولداره.😏

 


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ﺍﻭﺭﮊﺍﻧﺴﯽ ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯽ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﮑﯽ ﺗﻮ ﺩﺳﺘﺸﻮﯾﯿﻪ
ﺩﺭ ﺯﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺯﻭﺩ ﺑﺎﺵ

ﯾﺎﺭﻭ ﮔﻔﺖ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﻭﻥ ﻧﯿﺲ ﮐﻪ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺑﺪﻡ ﺑﯿﺎﺩ،
باید ﺧﻮﺩﺵ ﺑﯿﺎﺩ

الان دو هفته س میخوام دندونام مسواک کنم یاده یارو می افتم 
بمیری با این مثال زدنت😂😂

 

 

 

ﺩﺍشتیم ﺁﺑﮕﻮﺷﺖ ﻣﯿﺨﻮﺭدﯾﻢ, ﮔﻮﺵ ﮐﻮﺏُ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺩﺳﺘﻢ،
ﺗﯿﺮﯾﭗ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎﯼ ﮐﻮﺩﮐﯽ برداشتم
ﺑﻪ ﺑﭽﻪ ﺧﻮﺍﻫﺮﻡ گفتم :
ﺩﺍﯾﯽ ﺟﻮﻥ ﺍﯾﻦ ﮔﻮﺵ ﮐﻮﺏ ﺳﻨﺶ ﺍﺯ من ﺑﯿﺸﺘﺮﻩ...
ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﺯ ﺍﻭﻥ ﻭﺭ ﻣﯿﮕﻪ : ﻓﺎﯾﺪﺷﻢ از تو بیشتره! 😐
ینی با خـاکـ یکسانم کرد😂😂

 

 

ﮐﺪﻭﻣﺸﻮ ﻣﯿﺘﻮﻧﯾﺪ 3 ﺑﺎﺭ ﺗﻨﺪ ﺑﮕﯿﺪ؟😂

1. ﭼﯿﭙﺲ ﭼﺴﺐ ﺳﺲ

2. ﻟﻮﻟﻪ ﺭﻭ ﻟﻮﻟﻪ

3. ﯾﻪ ﯾﻮﯾﻮﯼِ ﯾﻪ ﯾﻮﺭﻭﯾﯽ

4. ﺁﺏ ﻟﻴﻤﻮ ﺁﺏ ﺁﺑﻠﻴﻤﻮ ﺁﺏ ﺁﻟﺒﺎﻟﻮ

5. ﺳﻪ ﺷﯿﺸﻪ ﺷﯿﺮ ﺳﻪ کیسه ﺳﯿﺮ

6. ﭼﻪ ﮊﺳﺖ ﺯﺷﺘﯽ

7. ﺷﻴﺦ ﺷﻤﺲ ﺍﻟﺪﻳﻦ , ﺷﺨﺺ ﺷﺎﺧﺼﻲ ﺑﻮﺩ

8. ﺳﭙﺮ ﺟﻠﻮ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻋﻘﺒﯽ ﺧﻮﺭﺩ ﺑﻪ ﺳﭙﺮ ﻋﻘﺐ
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺟﻠﻮﯾﯽ

9. ﮐﺎﻧﺎﻝ ﮐﻮﻟﺮ ﺗﺎﻻﺭ ﺗﻮﻧﻞ

10. ﺭﻳﻠﻪ ﺭﻭ ﺭﻭﻟﻪ ﺭﻭﻟﻪ ﺭﻭ ﺭيله

و اما این

“ سرشیرِ سِرکه سیری ۳۰ شاهی”

 

 

بابام با حشره کش داشت مگس میکشت. ازش پرسیدم تا حالا چند تا کشتی؟

گفت 5تا ؛ 3تا زن 2تا مرد.

گفتم :از کجا فهمیدی زنه یا مرده؟🤔

گفت : 2تا به تلویزیون چسبیده بودن 3 تاشون به تلفن!😂😂

 

باور کن تا حالا اینقد قانع نشده بودم...😂😂

 

 

مشهدیه ميره بالای تپه!
داد ميزنه:


خدایا برچی واکسن کرونا رو نمدی! 
خدایا برچی پول نمدی!
خنه نمدی! 
ماشین نمدی!
یهو پاش سر می خوره از بالای تپه پرت ميشه پایین!
ميگه: نمدی که نمدی!
بر چی هل مدی؟😂😂😂

 


بعضیا رو پله برقی یه جوری ژست میگیرن میان پایین


انگار پروازشون همین الان مستقیم از نیویورک نشسته

گلابی بجمب بابا مترو رفت...😂😂

 

 


نصف خانمایی که از پیاده رو رد میشن و مغازه ها رو نگاه میکنن هدفشون دیدن ویترینا نیست😐


دیدن عکس خودشون توی شیشه مغازه س😂😂

به همین برکت🍪😀😀

 

 

وقتي 5 سالم بود ساقه طلایی خوردم تا این 
سن هنوز کم آبی بدنمو نتونستم جبران کنم
🤣🤣🤣🤣

 

 

یه بار یکی ازم پرسید ببخشید از هفت تیر چجوری میشه رفت هیفده شهریور؟

گفتم با ماشین زمان😂😂

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انصافا خارجيا چطور ميخوان زبون مارو ياد بگيرن ...

ها= بله 
ها=چى 
ها=تعجب
ها=چى ميگى 
ها=تأييد حرف 
ها=برو خودتى 
ها=خوشمون اومد 
ها ها ها= خوشحالى 
ها= چيه نيگا ميکنى ؟؟😂😂


من موندم چجوری خودمون یاد گرفتیم😂

 

 

 

میدونستید بدترین مرگ برا چه کسی بوده؟ پسر نوح

 

تو فک کن داری قرق میشی یه گورخر تو کشتی بایات برات بای بای کنه😂😂

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اینم از این برای پست بعد: 

20لایک یادتون نره عشق منید اها راستی یادم رف بگم پارت بعد در وب منحرفان شریف خواهد بود.

خواننده عزیز اگر خنده ات حتی یه خخ هم بود لایک کن❤ 

و از الان بابت جنگ به همتون تسلیت میگم انشاالله در ان دنیا داستان هاتون ادامه داشته باشه. 😂😂

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌