سم میراکلس 🐾

𝐌𝑒ⓛƗ𝕊Ş𝕒༒ · 17:10 1403/01/12

ادامه 🥺❤️👈


 

اومدم با چند جوک 🤡👍 

پایین 🦋👇 


 

1_ناتالی فصل اول گابریل رو صدا میزنه: اقا 

فصل 2:اقای اگرست 

فصل 3: آقای گابریل اگرست 

فصل 4: اقای گابریل 

فصل 5:گابریل 

فک کنم فصل 6بگه گابی گابی 😅🤣🤦 


مرینت:من عاشق ی نفرم که فامیلیش اگرسته 

ادرین:اوه مرینت باورم نمیشه تو تمام این مدت عاشق پدرم بودی؟

من :ادرین انگار برادر گمشده انشتینه 🤣🤣


اگر دیدی جوانی بر درختی تکیه کرده

بدان که عاشق نگشته،جرمی بد قولی کرده 🤣🤣 


میراکولرا:توکه گفتی کت بلنس کشف هویته 

جرمی: من گفتم انشاالله 

بزودی جرمی را در کما خواهیم دید🤣 

بله اینجوریاس 👍😂 


مرینت: سلام

ادرین:سلام 

مرینت:غذا چی خوردی؟ 

ادرین:غذا چی خوردی؟ 

مرینت : ادای منو در نیار

ادرین: ادای منو در نیار

مرینت: دوست دارم ♥️

ادرین : من غذا ماهی خوردم

مرینت:.....💔 


لیدی باگ را گفتند  چه کسانی بهترین هستند؟ 

لیدی باگ گفت انان که لایک و کامنت میدهند 

🤣🐾🤣🤣

جعررررر 🤡 

 

حققق 🤣🤣👍😂 

 

 👿👿😂 

 

😂😂😂😂😂😂😂 

 

لایک و کامنت فراموش نشه ♥️💬 


بابای کیوتی 🐾🐾