معرفی رمان 𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲

♯ 𝖆𝖞𝖍𝖆𝖒 · 20:40 1403/01/05

(عسل استاد)


نام رمان:𝐦𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐧𝐞𝐲 《عسل استاد》

تعداد پارت:نامعلوم 

ژانر:#خشن #ادرینتی #گاهی لوکانتی #ب مقدار کم فیلینتی #عاشقانه

معرفی شخصیت های اصلی(بقیه رو تو همون پارت معرفی میکنم):

نام:ادرین اگراست

سن:³²

شغل:استاد دانشگاه

ویژگی:خشن،در ظاهر سرد،عصبی،بی رحمنام:مرینت دوپن(دوپن چنگ)

سن:¹⁸

شغل:دانشجو میباشد(معمار)

ویژگی:مظلوم،شیطون،کمی تند


بخشی از داستان:

*_فکر نمی کردم اون دختر شیطون دانشگاه انقدر زندگی سختی داشته باشه فکر می کردم هیچ غمی نداری نگو عروس فراری بودی!

از اینکه بهم گفت عروس فراری خندم گرفت*

*نمیفهمیدم من ک کم ارایش کرده بودم دردش چی بود؟انگار هر زمانی آرایش رُ رو صورتم میدید ی آدم دیگه میشد*

*هم تنش،هم لباش داغ بود که آدم فکر میکرد تب داره*

*ناشناس_امشب که دارن گند کاری شونو میکنن پلیسا سر میرسن و همشونو تا صبح نرسیده دستگیر میکنن*

*_چرا راه ب راه میچسبی بهم؟هم خودت با جاسوس بازیات حرفامو گوش میدی و کنار اون داداش دیوثت لوم میدی و بعدشم برام اشک تمساح میریزی؟*

*_ عوضی زنده ای.....!*

*همین راحتی...نه آدرین داد و بیداد راه انداخت نه من چیزی گفتم نه حتی قاضی... خیلی زودتر از چیزی که فکر میکردم تموم شد*


خب خب دوستان گرامی نظرتون رو زیر همین پست بهم بگین ک ادامه بدم یا نه....

داستانش هم خیلی جالب و هیجان انگیزه،..

اگه حمایت ها زیاد بود میزارم.

شبتون بخیر.