عشق خطر ناک p4

a:(,, · 17:31 1403/01/04

سلام سلام اینم از پارت جدید راستی قراره تایپم هم بهتون بگم 

اول رمان رو بزارم بعد اگه تمایل داشتید بخونید که تایپم چیه اگر نه هم که وقتی خوندید لتیک و کامنت بدین و برید 

خب بریم برای رمان 

و فیلیکس وارد میشود ولی خب قرار نبست توی خود رمان بیاد 😁

،، 

.. 

:)) 

:((

اینم پایان رمان بود 

خب چونکه من تا الان تایپم رو نمی دونستم رفتم تست برای فهمیدن انجام دادم و تایپم 👇🏻

فقط چرا مرده 

رایتی پرسیدین که چرا توی تصاویر مثلا چرا این پست زده پارت شش و ش چی چی اون ش که مخفف شماره هست و برای اون پارت های این از ما جلو تره چون من براتون بیشتر از اندازه ای که خود اون نویسنده اصلی میزاره و من از اونجا با اجازه یعنی از همکارم میگیرم و میزارم که اگه دیر هم میکنم تقصیر من نیست اون بهم دو پارت دو پارت میده و یکم دیگه باید بهم پارت هفت رو بده 

حالا گذشته از همه مسائل شرط 

پنج لایک 

و 

ده کامنت