my love. f1p4

a:(,, · 16:30 1403/01/04

سلام بابت تاخیر شرمنده مریض بودم و برید ادامه 🎉❣️

فردا صبح از زبان آدرین 

دیشب رفتیم شام خوردیم و توی اتاق خوابیدیم صبح از خواب پاشدم مرینت بغلم بود پاشدیم صبحانه خوردیم و قرار شد بریم مرینت رو توی شرکت دستیار و منشی من بشه رفتیم شرکت و کارا رو کردیم 

دو سال بعد از زبان مرینت 

بالاخره به هدفم رسیدم موفق شدم و تونستم کاری کنم که بفهمه به همین سادگی من از پا نمیوفتم، 

الان داره به چی فکر میکنه یعنی،. 

اصلا به من چه من تونستم........ رو به سد حر مرگ برسونم. 

حالا می تونم برم جای عشقم،،، 

(ببخشید ولی نیاز بود یکم پیچیده بشه،راستی آخر پست باهاتون حرف دارم،) 

پس بزارین حرفمو بگم 

بچه ها رمان داره به جاهای حساس و قشنگ میرسه و من نمی تونم با شرط پنج لایک و ده کامنت پیش برم که اونم پنج کامنت میدین و با کامنت های من که در جواب شما هست بالا میره،، 

رمان های دیگه میگن پنجاه لایک و هالا شست کامنت  

کامنت ها و لایک های شما سطح منو بالا میبره و خب من الان فقط به حمایت شما برای پیشرفت احتیاج دارم، 

ممنونم که قراره به من کمک کنی بالاخره منم برات رمان مینویسم 

شرط پارت بعد 36کامنت و 20 لایک 

تا درودی دیگر بدرود 

این پست رو بترکونین 😝🤫