Moon girl 🌙✨️p4

Mania_cute · 17:38 1403/01/03

Moon girl 🌙✨️p4

سلام بچه ها مرسی واسه ی حمایت از رمان .

پارت قبلی شرطه نرسوندید. منم بخاطر عید گفتم این پارت رو واستون بنویسم

وقتتونو نمیگیرم بزن بریم

☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡

از زبان شخصیت اصلی:(ژولیت پرشیا)

اسمش....

اسمش اینوزوکا بود.همه میگفتن آدم سردیه و خیلی گوشه گیره و زیاد اهل اجتماع نیست. شخصیت جالبی

 داشت.تفاهم رو حس میکردم🤌هعی رفتم تو اتاقم بسیار کثیف بود منم از خونه ی خاله مریدا وسایل آوردم

  اتاقمو درست کردم. خیلی رویایی شد.عکسش:

 

 

خیلی براش زحمت کشیدم🥲تا ۵ شب بیدار بودم که

درستش کنم. وقتی داشتم روتختیمو میکشیدم

 آخراش بود. لباسامو گذاشتم تو کشو.میز تحریرمو

 چیدم. پرده رو کشیدم. یک دوش گرفتم لباسامو

 پوشیدم. یک کراپ سیاه با یک دامن سیاه پوشیدم.

داشتم تختمو آماده میکردم که‌یک‌دفعه‌بیهوش‌شدم‌و افتاد....😴

‌•~•~•~•~•~روز بعد

بیدار شدم وقتی فهمیدم اوضاع از چه قراره عصبی شدم. رفتم زیر پتو و بغض کردم🥺

وقتی آروم شدم از زیر پتو اومدم بیرون و لباسامو عوض کردمو یونیفرم مدرسه رو تنم کردم.🌙✨️❤️

اتاقمو مرتب کردم. در اتاقمو قفل کردم. رفتم سر کلاس. هر کلاس دو تا نماینده داشت. هر کلاس ۳۰ دانش آموز 

داشت. ۱۵ نفر از قبیله ی گربه های سفید و ۱۵ نفر از قبیله ی سگان سیاه بودند.من و اینوزوکا نماینده  کلاس بودیم.

کلاس شروع شد و معلم تاریخ اومد و گفت:"سلام بچه ها. باید یک تحقیق انجام بدید و هر نفر باید یک هم

 گروهی پیدا کنه. هر  گروه باید یک تحقیق جدا برداره. برای انتخاب هم گروهی سعی کنید کسانی که

 بیشتر می‌شناسید رو پیدا کنید چون باید با هم همکاری کنید."

کمی فکر کردم...... تصمیم گرفتم اینوزوکا رو انتخاب کنم چون اطلاعاتی ازش داشتم. ممکن بود شایعاتی پشت

 سرمون بسازن ولی من اهمیتی نمیدم. رفتم ازش درخواست کنم گفتم:"سلام عیدتون مبارک.🌱میشه من هم

  گروهی شما باشم؟(در حالی که صورتم گل انداخته)☺️

گفت:"خب راستش من هم گروهی ندارم و تنهام.میتونم درخواستتون رو بپذیرم."

با خوشحالی گفتم:"خوشبختم من اسمم ژولیت پرشیاست سردسته ی گربه های سفید😊😃"

در جواب گفت:"منم خوشبختم اسمم رومئو اینوزوکاست سردسته ی سگان سیاه."😊

معلم تاریخ گفت:" یک نفر از هر گروه بیاد و از این جعبه یک کاغذ برداره."

من یک کاغذ برداشتم بهم......

●♡●♡●♡●♡●♡

خب اینم از پایان رمان.

شرط:"۱۵ تا لایک"❤️🌱

بنظرتون تحقیق راجب چیه؟

اگر سوالی داشتین بگین(به هیچ عنوان اسپویل نمیکنم).

فعلا تا پارت بعد بای