my love. part 8

a:(,, · 17:51 1403/01/02

سلام سلام بعد از ظهزتون و یا همون عصرتون بخیر من با پارت هشت اومدم و حالا برید بخونید.. 

لایک و کامنت فراموش نشه 😜

از زبان مرینت 

یک سال بعد 

توی این یک سال خیلی خیلی زیاد دلم برای خانوادم تنگ شده ولی خب حتی اگه من برم جاشون اونا دیگه منو نمی خوان آدرین خودش شرکت عطر داره که یکی از بهترین و گرون ترین عطر های جهان هست البته منم توی کل راه خیلی کمکش کردم تا الان به کلی مراسم بزرگ و مهم دعوت شدیم و به کلی جا رفتیم خونمون هم یک خونه ی سوبلکس هست و کالا وضعیت مالی خوبی داریم ولی.. 

انگار اون عشقی که اول بود نیست 

حالا از اینا بگذریم خوبه دیگه الانم آدرین رفته صفر کاری و من خونه تنهام شب ها خیلی میترسم واقعا خیلی از وقت ها هم به آدرین وقتی رفته توی صفر کاری زنگ زدم ولی جواب نداده 

و خبر خوبم آدرین فردا میاد دلم براش تنگ شده 

راستی منم نقاشی های خوبی میکشم ولی از وقتی که آدرین پیشرفت کرده میگه که لازم نیست کار کنم حالا هم ساعت سه بعد از ظهر هسترو دارم توی خونه نقاشی میکشم 

فردا 

خونه رو تمیز کردم همه جا رو مرطب کردم که آدرین شب میاد کنار هم باشیم 

شب 

منتظر آدرین بودم که دیدم صدای در اومد خودش بود ولی انقدر مست بود که بوی شرابش تا اینجا میومد، اون میدونه که من از مست کردن و شراب خوردن بدم میاد(از وقتی که مست بودن باهم اونجوری کردن به هم قول دادند که دیکه نخورن) 

مرینت. آدرین تو شراب خوردی؟ 

آدرین. که چی مصلا با بچه ها رفته بودیم بیرون 

بعد رفت بالا فکر کنم رفت لباساش رو عوض کنه منم رفتم بالا 

مرینت. فکر نمیکنی قول دادی 

آدرین. هو اون قول مال خیلی وقت پیشا هست الان همه چی تغییر کرده 

مرینت. می دونم ولی تو وقتی مست میشی با هرکسی هم کاری انجام میدی 

آدرین. شاید ولی توهم با من اینجوری آشنا شدی 

مرینت. شاید چی!؟ 

آدرین. هیچی چرا منو سیم جیم میکنی 

مرینت. اوکی بیا پایین غذا بخوریم 

بعد رفتیم پایین و شام خوردیم من واقعا حوصله ی بحس با یک آدم مست رو ندارم دیگه رفتیم بالا و روی تخت دراز کشیدیم آدرین خوابش برد ولی من واقعا با اون بویی که میداد خوابم نمیبرد برای همین از اتاق اومدم بیرون، ذهنم بهم ریخت اگه با کسی کاری کرده باشه چی، نه بابا آدرین منو دوست چرا با کسی کاری بکنه، ولی اون مسته زمانی که اون کارو کردیم هم حتی همو نمیشناختیم، دیگه با این افکار روی مبل خوابم برد 

صبح 

آدرین. چرا بیرون خوابیده بودی 

مرینت. مست بودی برای همین 

آدرین. چه ربطی داره 

مرینت. بوی خیلی بدی میدادی 

آدرین.   ــــ 

مرینت. آدرین من بهت حدود ده باز زنگ زدم توی هر ساعتی از روز ولی ردی دادی 

آدرین. خب کار داشتم 

مرینت. میدونی چند وقته خیلی دلم برای مامان بابام تنگ شده 

آدرین. خب 

مرینت. پری شب هم که نبودی خیلی میترسیدم 

آدرین. خودت هم میدونی که خونه پر نگهبان و دوربین هست پس نترس 

مرینت. امروز هم میری سر کار 

آدرین. خب آره 

مرینت. ولی امروز  شنبه هست 

آدرین. خونه که نمیمونم ولی کار دارم 

مرینت. باشه پس شب که اومدی میبینمت 

آدرین. راستی شبم نمیام  

مرینت. قراره کجا بری 

آدرین. گفتم که کار دارم 

مرینت. باشه منم پس با همین خانومه خونه بقلی یکم حرف میزنم 

آدرین. آها راستی بهتره جاش نری زیاد خوشم نمیاد با این و اون معاشرت میکنی، یکم با کلاس باش عزیزم 

مرینت. باشه پس منم مثل هرروز توی خونه نقاشی میکشم 

بعد آدرین کتش رو برداشت و رفت منم که فقط باید توی خونه باشم چون آقا دلش نمی‌خواد با این و اون معاشرت کنم وای خودش کلا یک شب در هفته خونه هست بعد میگه با کلاس باش، دلم میخواد با کلاس نباشم ولی کنار شاهرم باشم، 

فردا شب 

آدرین دوباره مست برگشت خونه و فردا صبح رفت برای یک هفته بعد 

یک هفته بعد 

دوباره مست اومد خونه 

یک ماه بعد 

آدرین اصلا خونه نیست و هروقت هم هست مسته منم که ازش میپرسم کجایی میگه سر کار ولی واقعا نمی دونم چجور کاریه ام روز صبح هم رفت ولی من میرم دنبالش 

رفت دنبال آدرین دیدم وارد شرکت شد و رفت توی اتاقش بعد یک دختره با بتری شراب رفت توی اتاق منم رفتم پشت در تا بشنوم چی میگن 

دختره. رئیس براتون شراب آوردن 

آدرین. ول کن دیگه لایلا زنم خوشش نمیاد چیزی بخورم تازه اون شبم فقط یک اتفاق بود و من مست بودم 

داره چی میگه کدوم شب کدوم کار 

لایلا. فقط به خاطر من میدونم پیش زنت خسته میشی 

آدرین. خب بدش 

از زبان نویسنده 

لایلا مشروب رو داد به آدرین و خودش رفت و نزدیک اون شد و لباشو گذاشت روی لب های آدرین که مرینت رفت توی اتاق یک لیوان آب از همون جا برداشت و ریخت روی صورت آدرین که به خودش بیاد 

مرینت. واقعا آدرین واقعا انقدر برات بی ارزش شدم کدوم شب با این دختره بودی کدوم کار البته معلومه برای کاره 

آدرین. مرینت اونجوری که فکر میکنی نیست 

مرینت. چجوری نیست آدرین 

بعد لایلا پاشد که بره مرینتم چون کنگ فو بلد بود با پاهاش محکم زد توی شکمش طوری که خورد به دیوار و پشخ زمین شد 

آدرین. چیکار میکنی 

مرینت. دهن نجست رو ببند من به خاطر تو از خانوادم گذشتم از همه ی اونا 

آدرین. چرا گوش نمیدی 

بعد آدرین پاشد و رفت جای مرینت، مرینت محکم زد توی گوش مرینت 

مرینت. این بخاژر این بود که کاری کردی از خانوادم جدا بشم 

بعد دوبازه زد 

مرینت. این بخاطر اینکه کاری کردی فیلیکس منو تحقیر کنه و کتک بزنه 

بعد حلقشو در آورد و به آدرین داد. اینم برای خیانت 

و بعد مرینت گریه کنان رفت و آدرین هم رفت دنبالشو دستش رو گرفت 

آدرین. وایستا بریم خونه این بیرون نمیشه 

مرینت. حتماً بیام که از کارایی که کردی بگی 

آدرین. گفتم بیا 

بعد باهم رفتن خونه 

مرینت. خب که چی 

آدرین. مرینت 

مرینت. اسم منو به زبونت نیار من ازت طلاق میگیرم 

آدرین. من تورو طلاق نمیدم 

مرینت. من تورو طلاق میدم اشتباه نکن 

آدرین. اون وقت به چه دلیل 

مرینت. معلومه خیانت 

آدرین. مدرکی نداری پس نمیتونی طلاق بدی 

مرینت هم داد زد و گفت. ببند دهنتو 

آدرین. مرینت به خودت بیا من آدرین آگرست بزرگم حتی اگه مدرک هم داشتی قاضی با من بود، من تورو به اینجا ریوندم تو حتی فکرشم نمیکردی توی همچین خونه ای باشی 

مرینت. من فکر میکردم بتونم باهات خوش بخت باشم ولی اشتباه میکردم 

آدرین. این خوشبختی هست یک نگاه کن به دور و برت 

مرینت. من اینا رو نمی خوام من اون آدرین فرانسوی رو می خوام اونی که عاشق نقاشی بود اونی که منو دوست داشت منو 

بعد مرینت شروع کرد به گریه کردن 

آدرین. انقدر شلوغش نکن فقط یک اتفاق بود 

مرینت. ازت متنفرم آدرین کاشکی هیچ وقت منو نمی دیدی 

آدرین. بس کن مرینت 

بعد آدرین خواست مرینت رو بغل کنه ولی مرینت خودشو کشید عقب 

مرینت. به من دست نمیزنی ها 

بعد گوشی مرینت زنگ خورد 

آدرین. کیه 

مرینت. به تو چه، تو چه نسبتی با من داری که میپرسی 

بعد آدرین گوشی رو از دست مرینت گرفت و جواب داد گذاشت روی بلند گو 

آدرین. بله 

مانیا. گوشی رو بده به اون بی معرفت 

مرینت. چیه مانیا 

مانیا. مامان و بابا... 

خب دیگه اینم از شروع بد بختی 

از پارت نه به بعد  فصل جدید که اگه اشتباه نکنم میشه فصل یک 

شرط هم نه لایک و پنج کامنت 

تا درودی دیگر بدرود و نوروز هم بر همگی پیروز باد