💜🖤عیدتون مبارک🖤💜

𝗠𝗲𝗵𝗿𝘀𝗮† · 03:21 1403/01/01

ادامه 

 

مهرسا

میخوام یکم صحبت کنم

امسال خیلی برام زود گذشت 

ولی کلی اتفاق های جالب برام افتاد 

منو با سه تا از دوستام میخوایم بیدار بمونیم

و 

چه اتفاقای خوب چه بد  

امسال با بلاگیکس آشنا شدم و تا 3 ماه دیگه یک سال با بلاگیکس دارم

ممنون از بازدید کننده ها و نویسندگان 

از همه ممنونم شماها واقعا آمم

نمیدونم

واقعا نمیدونم امسال رو چطوری بود

نویسنده ها فوق العاده هستن 

شاید نویسنده ها از من خوششون نیاد ولی من همتون رو دوست دارم 

از نویسنده اول تا آخر 

با اینکه خیلیا هاشون ایگنورم کردن

ببخشید فعالیتام کم بود 

میدونم حرفم تکراریه ولی ببخشید چون مریض بودم

یک مریضی گرفتم  

بزور دارم تظاهر به خوبی میکنم

 

تا 3 ساعت و خورده دیگه سال تموم میشه

 

از مهسا ممنونم به درخواستام گوش داد با منو به همچین وبلاگی راهی کرد

 

برای همتون سالی خوبی رو ارزو میکنم

سالتون رو به همه تبریک میگم

بچه راستی میشه لطفا این پستو لایک کنید بکوب

دلم میخواست با یکی فرند شم تو بلاگیکس 

 

 

امسال خیلی برام پر ماجرا بود

امسال به بلاگیکس اومدم

امسال لیا حالش بد شد و موقتن رف

امسال پسرام رفتن سربازی

امسال مونبین از پیشمون رف 

امسال توی بلاگیکس سال متفاوتی داشتم

 

میخوام همتون برعکس من سال خوبی داشته باشید

همتون عالی اید 

 

مهسا ازت ممنونم

بهار ازت ممنونم 

ماندانا ازت ممنونم 

دیانا ازت ممنونم 

ا.ر ازت ممنونم 

آنیتا ازت ممنونم 

 

 

فرداعم تولد هیونجینه