نماد سال۱۴۰۳+عکس اژدها

𝐬𝐚𝐤𝐚𝐦𝐢𝐜𝐤𝐢シ︎ · 19:46 1402/12/27

اممم ۳۰ تا عکس اژدها و نماد تمام سال ها و چند تا نکته در مورد سال ها هست

عکسا اخر پست هستن

ب جون خودم و کراشم این پستو لایک میکنممم

 

گذشتگان بر این باور بودند که هر سال حیوانی مامور است تا زمین را بر دوش بگیرد و آن را حمل کند

این حیوانات عبارت بودند از:

موش

گاو

پلنگ

خرگوش

نهنگ

مار

اسب

گوسفند

میمون

مرغ

سگ

خوک

منجمان چینی نیز این دور دوازده ساله را قبول دارند، منتهی در برخی از سالها به حیوان دیگری معتقد هستند. جای پلنگ ، ببر را نام می‌برند به جای خرگوش، گربه می‌گویند. و به جای نهنگ به اژدها باوردارند. به جای گوسفند، بز و به جای مرغ از خروس نام می‌برند.لذا در نزد چینیان نماد سال 1403، اژدها می باشد

شباهت خصایص پلنگ وببر بسیار است. بز نسبت به گوسفند ویژگی‌های برتری دارد.... مرغ و خروس نر و ماده یک نوع حیوان هستند. اما بین گربه و خرگوش جز وجه تشابه میل به خواب شباهتی دیگر نیست... به هر حال امسال، از نظر منجمان چینی سال اژدهاست.

برای تشخیص حیوان مربوط به یکسال کافیست سال دقیق شمسی را بر دوازده تقسیم کنیم باقیمانده تقسیم عددی بین صفر تا یازده میشود که بصورت قراردادی هر عدد مبین نام یک حیوان به شرح زیر ۰= مار ۱= اسب ۲= گوسفند ۳= میمون ۴= مرغ ۵= سگ ۶= خوک ۷= موش ۸= گاو ۹= پلنگ ۱۰= خرگوش ۱۱= نهنگ(اژدها)

منجمان چینی می‌گویند. جاه طلبی کنید، اشکالی ندارد، موفق خواهید شد. پیشروی خواهید کرد.
سال اژدها را سالی خوب می‌دانند. سال درخشش‌های بی‌نظیر، سال نمایش‌ها و تظاهرات خیابانی، سال پیروزیها (یا شکست‌های) تماشایی باید مواظب بود که دراین آتش نسوزید! معتقدند که امسال سال موفقیت‌های چشمگیر سیاسی و یا هر زمینه دیگری است. اما ممکن است این موفقیت‌ها نوعی ظاهرسازی باشد.
اگر درین سال صاحب فرزندی بشوید. کار زیادی نیاز نیست برای او انجام دهید چون خودش راه زندگی را پیدا خواهد کرد. ولی اگر تولدش در یک روز طوفانی باشد باید خیلی مراقب او باشید.
در اژدها نیروی زیست و سلامت کامل به حد وفور وجود دارد تا لحظه مرگ نیز این سلامت را حفظ می‌کند او از پستی و دورویی دور است، در صداقت بسیار بی‌پیرایه و ساده عمل می‌کند اما زیاد هم معصوم و بیگناه نیست. زود فریب می‌خورد ولی این شهامت را دارد که اشتباهش را بپذیرد

اژدها یک کمال گرای به معنی واقعی است چیزی اگر بخواهد بهترین نوع آن است. به همین جهت از دیگران توقع بسیار دارد. دلایلی که ارائه می‌دهد معمولاً غیرقابل قبول است. ولی در مقابل در برآوردن توقعات دیگران بسیار کوشاست.
تند مزاج، عصبانی و یک دنده است. زبانش قبل از فکر کردن به کار می‌افتد ولی نصایحش موثر میباشد مردم به او علاقه‌مند هستند و به حرفهای او گوش می‌دهند و نفوذ فکری اژدها برآنها غیر قابل انکار است اژدها بسیار مغرور است. خیلی زود خویشتن داریش را از دست می‌دهد. او با استعداد ، باهوش، محکم، با اراده و بخشنده است هیچگاه محتاج کسی نخواهد شد.
و در هر کاری که پیش بگیرد بسیار خوب آن را انجام می‌دهد و موفق خواهد بود، به نظر می‌رسد که او انجام هر کاری را می‌بیند

متأسفانه در کارهای بد نیز با استعداد است. دراین کار نیز پیروزی در دست‌‌های اوست اژدها محبوب همه است ولی به کسی دل نمی‌بندد. معمولاً دیر ازدواج می‌کند بهترین همسر برای او متولدین سال‌های موش هستند. مار‌ها نیز می‌توانند ترمز ملایمی در برابر اژدها باشند خروس مغرور نیز می‌تواند شریک اژدها باشد.
اما به هر حال نیمه کامل وجود اژدها چه در عشق و چه در ازدواج میمون است حیله‌گری میمون و قدرت اژدها به یکدیگر نیاز دارند.
اژدها و ببر نمی‌توانند ارتباط آرامی داشته باشند. اژدها به دلیل خواست‌های بسیار در کودکی ممکن است رنجهایی را متحمل شود