طنز بی تی اس عید

𝑀𝒶𝓃𝒾 · 09:11 1402/12/06

وایوایییی

پارهه..

طنز بازم بزارم ؟از کیدراما و انیمه و بی تی اس زیاد دارمم

،یه احساسی میگه بهم نویسنده هایی که کمتر پست میزارن بیشتر لایک و کامنت میگیرن،






خب

حرف داشتم

عا دیدین که پست گذاریو شروع کردم اگر خوشتون ازم نمیاد میتونین بگید اشکالی نداره:)

با این اوضاع لایک و کامنتا دیگه انگیزه ای برام نمونده

بعضیا میگن واسه تجربه داره خودشو برای لایک و کامنتا پاره میکنه،من که پلانتیومم این یک

یا میگفتن حمایت نمی‌کنیم چون انجام نمیدین

از الان داره انجام میدم با اینکه خیلی باز مونده

خب من نه نیاز لایک و کامنت دارم برای تجربه نه چیزی

فقط برام خیلی ارزشمنده

از سکه ای که تو بلاگیکس هست باهاش وسیله میگیریم لایک و کامنتای شما برام با ارزش تره

میدونین چرا؟چون حس میکنم همونطور که من به فکر شمام شما هم هستین و بهم انگیزه میدین:)

بازم نظر خودتونه میتونین همینطوری رد شید ولی حرفامو وقتی درک میکنین که نویسنده بشین برای پستات زحمت بکشی ولی لایک نخوره 😀