The Love Story,P7

𝐭𝐚𝐫𝐚𝐯𝐚 · 17:39 1402/09/16

سر درد:)

×داداششش چطورییی
÷بیا بغلمممممم داداشییی
+انگار ن انگار تا الان داشت تاکه رو پاره میکرد🤡
=دقیقن🤡
_کی منو زددد من زدمششش
÷برو بمیررر آخر کار بهت مشت زدممم
دوباره بهم ی مشت بهم زد
_عایییی
#بَع بع با درود فراوان
+چئون دانگ
×قصد مُردنتو داری ک اینجا اومدی حرومزادههه
#بع بع بع جیناب عاقای هیونگ چیطوری ۱۰ سال از اون موقع گذشت
×هه،هنوزم مث سابق حرفات مزخرفن رفیق قدیمی
#بع بع بع بع
اتفاقا تنها نیومدم

دستاشو زد ب هم
ی مشت ادم اومدن
#من ب علاوه ی ۱۰۰ نفر مقابل شوما ها
@جون جمعتون جمعه
#بع بع بع بع بع چونتا و هانما  چیخبر
&ماعم تنها نیستیم عمویی!۱۵۰ نفر افراد ب علاوه ی کاپیتانا
ب چ نحوه ای دوس دارین بمیرین؟
#واو شت نقشمون ب چیز رف
بچه عا با دست اول صگ دو بزنید

دستاشو زد ب هم
افرادش از رو زمین غیب شدن
بالا رو نگاه کردم 
داشتن اژ روی پشت بوم خونه ها فرار میکردن
@اگه چیزشو داری وایسا چئون دانگگگ
#چیزشو دارم ولی ما صد نفریم شما ۱۵۰ ب علاوه ی کاپیتاناتون
گودهاعایییییی
+صگ توش
نذاشت حرف بزنمم عوضیییی
=ولش کن بعدا پارش میکنیم
×بلی بلی
@خب ظاهرا باید بریم
&لاعنات
بای بای افراد همه ب خط شین 
الفرارررر🤡
+لاعناتتتت
باید برم خونه
بای باییییی
=واسا منم بیام پیش‌کاتاننن
+بزا بعدا بیا داریم مهریه رو تعیین میکنیم🤡
=مهریه از کدوم چیزی در بیارممم🤡
+از ی چیزی دیگههه🤡
=نیستتت خووو🤡
+بش بابا بیا بریم
=یا پشم ساداتتت
+یوح
_ایناعم رفتن خب هاجیمه،هیونگ چیکار کنیم؟
رومو برگردوندم
_استغفرالله ط چمن چه غلطی میکنیننن
کار خاک بر سریییی؟گِی بازییی؟؟؟کاپیتانای گاجونگگگ؟؟؟
÷لامصب منحرف دارم قِل قِلَکِش میدممم
×همین ک گف
_عااا صحیححح
منم میرم پیش هینااا
÷گامشوووو🤡
_صگ🤡خودافیز🤡

 


تو راه بودم حوصلم سر رفته بود بی اختیار زدم زیر آهنگ خوندن(هست میگن زدم زیر خنده من گفدم زیر آهنگ🤡)
_تریاک فروش صداممم کرددد
یواشکی نگام کرددد میدونس ک معتاد هستم تریاکو داد ب دستممم گذاشتمش رو سینههه تریاک فروش ببینهه_
+معتادِ منحرف
_عای چیسین
+بلی بلی خودمانیم بیا بریم کار دارم 
_اک
+عیجانن
×بپرین بالا معتادا
_دراکک 
×کوفتت

سوار موتور شدیم و رفتیم خونه ی چیسین
+شوما وایسین من برم و بیام
×اک
_عیجان ب توان دو
خبببب دراککک
×چتع
_منم ط عروسیت میام🤡
×نمیزارم بیای🤡
_عروس خواهر چیسینه چیسین هم رابطش با من خوبه پس نتیجه میگیریم ک من میام🤡
×لاعناتتت🤡
_اسم خواهر چیسین چیه
×کم گفدم کاتان توله گاو
_مگه گاو توله داره
×نااا
_پس چرا میگی
×نمیدانم،نظری ندارم🤡
_لاعنات ب توان دو
+بیاین داخل پیدصگا
_حملههه
÷سلام
×کیوتِ مننننننن
=دراکاکاکاکاکاکاککککک
×چطورییییی
=خوبم تو چیییییی
×منم خوبممممم
_دراک و رمانتیک بازی؟ نع نع نع جور در نمیان ب نظرم_
×وسط حرف زدن دو تا بزرگتر زر نزن🤡
_چش خانوم معلم🤡
×عافرین دختر خانوم🤡
+مگه نشنیدین گفدم بیاین داخللللبجحقححفنلمبجلننلنلترن
_بعله
حملهههه
رفتیم داخل
+دراک اگه با کاتان کاری داری برو پیشش من با تاکه کار دارم
×باش
+دنبالم بیا تاکه
_باشه!
دنبال چیسین رفتم
ی در بود در رو باز کرد
رفتم داخل
+این اتاق منه
_واو چه اتاق قشنگی داری
اتاقش تِم قرمز و سیاه داشت
تو قشنگیش آدم ذوب میشد
+بلی بلی میدانم
با دیدن اتاقم،یاد چیزی نیوفتادی؟
_هااا!این رنگا،سیاه و قرمز،رنگ یونیفرم گاجونگگ!
+درسته عافرین 
همونطور که ب دراک گفتم و توعم شنیدی 
سوکو بود ک لباس رو درست کرد
سوکو ب سیاه و قرمز خیلی علاقه داشت
من ن سوکو قبل از اینکه گاجونگ رو تشکیل بدیم
ساختمون درست میکردیم
این خونه رو هم منو دراک و سوکو درست کردیم
من ب  اتاقمو دادم سوکو درست کنه
همونطور ک دیدی من پدر یا مادر ندارم
هر دو فوت شدم و با پدربزرگم زندگی میکنم
اتاق پدربزرگم رو من درست کردم
_اوهوم
رفتیم تو اتاق پدربزرگش
_زرد و سبز فرمانده چیسین؟
+اوهوم عاشق این دو تا رنگم^-^

وقتی از سوکو حرف میزد چشماش میدرخشیدن 
کاش میتونستم حداقل عکسش رو ببینم
(ط پارت معرفی بقیه دیدن داداش توعم وب لیدی رو باز کن بیا🤡)
+دنبالم بیا
رفتم دنبالش
+و حالا اتاق‌کاتاننن
×پدصگ چرا بدون اطلاع میای داخللل
+اتاق خواهرمههه
×من درستش کردممم
+راس میگه
تف
_عر دراک،صورتی و قهوه ای؟
×بلی کاتان این دو تا رو دوس داره من براش درست کردم
=نفسم^-^
×شکلات من^-^
_عیجان
دراک ب چیسین اشاره کرد
+بیا بریم تاکه این شلمغز میخواد با خواهرم بازی کنه
_باش
از اتاق رفتیم بیرون
_چیزه فرمانده..امممم چطور بگممم
+بگو دیگههه
_عکس از سوکو نداریننن؟!
ی سکوت عجیب برقرار شد
چیسین ب فکر فرو رفت 
+چرا داریم!🤡
_عه
انگار فرو نرفته بود ری استارت کردم🤡
+بیا تو اتاقم!
رفتم داخل اتاقش
ب سمت کمد رفت ی عکس رو در اورد ی مرد تقریبا ۲۰ ساله توش بود
کنارش با ی خط قشنگ نوشته بود:
𝕊𝕠𝕜𝕠
و پایین عکس نوشته بود:
𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦:) 
+این یکی از عکسای ستمونه
یکی دیگه هم هست ک اون مال سوکو بود ولی موقع مردنش داد ب من
_میشه ببینمش؟
+چرا ک ن؟
اون عکسو آورد 
کنارش مثل عکس قبل نوشته بود:
ℂ𝕙𝕚𝕤𝕚𝕟
و پایین هم مثل عکس قبل نوشته بود
𝕀 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕐𝕠𝕦:) 
پس دوستای صمیمی واقعی ایناعن
+خوشت اومد؟
_عاره
+خوبه


صلاااااام🤡چطور بود؟🤡گند زدم ن؟🤡ولی خو پاره شدم🤡⁵⁰⁴¹کاراکتر🤡گودهاعایی🤡