✉️ envelope ✉️ پارت 18

bahar:) bahar:) bahar:) · 1402/06/13 14:46 · خواندن 2 دقیقه

سلام خوبین ؟ اول از همه ممنونم بابت حرف های قشنگتون بابت شنا . موقع دادن مسابقه فقط به کامنتاتون فکر میکنم 😇

بابت کاور هم ممنونم از هرمیون :) مرسی

sana جون ناراحت نشی ها یه پارت کاور تو رو میذارم یه پارتم کاور هرمیون یکی در میون که هیچکدوم ناراحت نشید 😇

کجا بودیم ؟ 

اه 

یادم نیست..

دیگ به بزرگی خودتون ببخشید از یه جا شروع میکنم دیگه

 

از زبان مرینت :

دستمو دور کمرش قرار دادم و (  حملهههههههههههه😂😂😂  … نه بابا شوخی کردم ) با هم تا خونه رفتیم. وقتی وارد خونه شدیم من ادرین رو ول کردم که اقای فرینچ شک نکنه … 

داشتیم میرفتیم سمت اتاق که اقای فرینچ گفت : هی . ادرین. وایسا. چرا میلنگی ؟

دیدم ادرین معذب شده و داره پته پته میکنه که گفتم : ببخشید اقای فرینچ …. خریدامون ژیاد بود ادرین خورد ژمین . الان بهتله ! 

گفت : خب. باشه برین تو اتاقاتون بخوابین . فردا باید سرحال باشید !

گفتیم : چشم . ! و رفتیم تو اتاق. من خودمو روی تشکم انداختم و آه بلندی کشیدم. ادرین هم روی تختش افتاد که فیلیکس گفت : شما مشکوک میزنین ها ! ادرین به من نگاه کرد … منم سرم رو به نشونه ی تایید تکون دادم که اشکال نداره به فیلیکس بگو ! 

ادرین گفت : خب . فیلیکس راستش، امم… من تیر خوردم ! گفت : چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من گفتم : اروم اروم نذار اون داداش اوشگولت بفهمه هیسسسسس 😐

گفت : خب باشه ! 😲ولی چی شد ؟ 

ماهم کل ماجرا رو براش تعریف کردیم…..

گفت : هوففف. باشه بگیرین بخوابین ! فردا بیشتر صحبت میکنیم که همون موقع فرانک اومد تو و گفت : هی گاوا ! 🐮به بزرگترتون عین بز نگاه نکنین ! بگیرین بکپین ! و خودشو انداخت رو تختش. منم برق رو خاموش کردم و به خواب عمیقی رفتم . 

 

ساعت 4 صبح . همه خوابند ( اوضاع خیته😈)

فرانک از تختش اومد پایین. چند بار محکم به دیوار کوبید تا مطمئن شه همه خوابند. به سمت مرینت که موهای ابیش رو باز کرده بود و عروسکش رو بغل کرده بود 🪆رفت . بغلش نشست ( منحرف نشید منظورش کنارشه 😂) و بهش نگاه کرد.

اون خیلی خوشگل بود. خوشگلی که هر پسری رو وسوسه میکرد 😛. فرانک بی اختیار دستشو به سمت لباس مرینت برد و ….

 

تمام. 

خخخخخ دارین فشار میقولین ؟😂 بقولین بقولین :)

نترسین بخاطر مهسا پارت بعدو منحرفی نمیکنم ! ولی خیلی خفنه پارت بعد .

منحرفی نیست ولی خیلی خفنهههه !

 راستی ممنون میشم ازتون عین پارت قبل کلی حمایت کنید

 

30 تا لایک 25 کامنت

ممنونم بازم از حرف های قشنگتون !