دروازه عشق پارت 7

ₗᵢₙₐ · 15:24 1402/06/10

میدونم خیلی طول کشید 😅 ببخشید بی زحمت برو ادامه مطلب

 

 

༻مرینت༺

مرینت: وقتی لوکا رو با یه دختر دیگه دیدم اصلا نمیدونم چجوری شدم   کلویی: اوه مرینت چی شده   مرینت : چشمام رو بستم و گفتم هیچی نشده    کلویی : پس میای از اون مغازه چیز بخریم 👈🏻    مرینت : اره   چشمام  رو که باز کردم  دیدم اون مغازه رو میگه که لوکا داخلش بود    کلویی: بیا بریم مرینت   مرینت:بب باشه😥   رفتیم داخل مغازه  کلویی رفت جلو منم پشتش قایم شدم تا لوکا منو نبینه⦇ لوکا اکس مرینته ⦈  لوکا: سلام چی میخواید 😁 کلویی: مرینت هرچی میخای بردار من حساب میکنم مرینت : بب باشه  کلویی: انرژیزا ندارین   مرینت : اصلا حواسم نبود و رفتم سمت یخچال کلویی انرژیزا ها اینجاس   لوکا : مرینت😱 ⦉نمد چرا خندم میگیره 😂⦊ مرینت : بب بله  لوکا: هیچی بهترین انرژیزا ها اونجاس 👈🏻  کلویی : مرسی   مرینت : انرژیزا ها رو حساب کردیم و برگشتیم خونه‌ی اقای اگرست         ༻ادرین༺ 

حوصلم سررفته بود رفتم داخل حیاط که دیدم مرینت و کلویی برگشتن   ادرین : سلام دخترا   مرینت و کلویی : سلام ادرین☺   باهم رفتیم داخل  اقای اگرست : بچه ها ازمون فردا هست  کلویی : چشم اقای اگرست و

 

 

 

 

 امیدوارم خوشتون بیاد 

دوستون دارم 😘