دروازه عشق پارت 6

ₗᵢₙₐ · 19:40 1402/05/31

برو ادامه مطلب خوشگله

 

 

روش نوشتم ساعت 5 عصر بیا داخل اتاقم و داخل پاکت گذاشتم روش نوشتم مرینت و از یکی از خدمت کارا گفتم بده بهشون و رفتم خوابیدم                       فردا صبح                                                          ༻مرینت༺

از خواب پاشدم دیدم یه پاکت گذاشته کنارم بازش کردم یه طرح کت شلوار بود زیرش رو نگاه کردم دیدم نوشته ساعت 6 عصر بیا اتاقم  پاکت رو گذاشتم روی تخت و رفتم دست و صورتم رو شستم پاکت رو برداشتم رفتم تو رارو یه خدمت کار رو دیدم ازش پرسیدم  مرینت: شما میدونید این رو کی داده  خدمت کار : بله اقای اگرست دادن این طرح برای ازمون هستش مرینت : ممنون رفتم تو اتاقم لباسم رو عوض کردم و رفتم پایین برا صبحونه دیدم میز پر شده از غذا اقای اگرست و ادرین و کلویی هم نشسته بودن  گابریل : خانم دوپن شما هم بیاید          مرینت: چشم   رفتم  نشستم و صبحونه رو خوردیم داشتم میرفتم اتاقم که کلویی اومد  کلویی: سلام مرینت  مرینت : سلام کلویی  کلویی: مرینت میای ساعت 3 بریم خرید 𓊈اون موقع مگس پر میزنه𓊉 مرینت : اره چرا که نه                                    پرش به ساعت 3

لباسام رو پوشیدم اریشم کردم  ⦅داخل پست بعدی عکسشون رو میزارم ⦆رفتم بیرون منتظر کلویی بودم کلویی اومد ⦅لباس و ارایش کلویی هم میزارم⦆ یه تاکسی گرفتیم و رفتیم به بزرگ ترین مرکز خرید اونجا چند تا لباس برا خودمون و چند تا هم برا همدیگه خریدیم و برای ازمون پارچه خریدیم تاکسی گرفتیم برگشتیم اعمارت اگرست رفتیم داخل دیدم ساعت 5:40 دقیقس  رفتم لباسام رو عوض کردم ارایشم پاک کردم و یه ارایش ملایم کردم ⦇میزارم⦈                   ༻ادرین༺

منتظر مرینت بودم که بیاد که دیدم انگار یکی داره در میزنه در وا کردم دیدم مرینته  مرینت: ببخشید 5 دقیقه زودتر اومدم   ادرین : اشکال نداره میخواستم یه چیزه مهم بهت بگم  در ذهن ادرین : بهش بگم دوسش دارم اگه ازم متنفر بشه چی   مرینت : چچی میخاستی بگی  ادرین : چیزه هیچی  مرینت : چرا گفتی بیام    ادرین: میخواستم بگم من رنگ ابی دوست دارم  مرینت : اها پس من برم دیگه‌         ༻مرینت༺

داشتم میرفتم که کلویی اومد گفت کلویی : مرینت میای بریم بیرون بگردیم  مرینت : باشه       با کلویی رفتیم‌ بیرون یه بستنی 🍨خریدیم همینجوری که داشتیم قدم میزدیم اونو دیدم بستنی از دستم افتاد و بغض کردم و

 

 

 

امید وارم خوشتون بیاد 

دوستون دارم 😍😘