✉️ envelope ✉️ پارت 8

bahar:) · 15:07 1402/05/27

سیلاممم 

کلاه یونی فرمم رو کشیدم رو صورتم .. سرم رو دادم پایین و پیتزا رو برداشتم و زنگ خونه رو زدم .. 

مرینت در رو باز کرد و گفت : سلام آقااااا ممنونم از سرعتتون ..

صدام رو کلفت کردم و گفتم : امم.. خواهش میکنم خانم …

بعد سریع موتور رو روشن کردم و زدم به چاک.

 

 از زبان مرینت :   :) :)JJ

چه پیک عجیبی بود ! پیتزا رو خوردم و پریدم روی تختم …. توی گوشیم چرخیدم تا ببینم چه خبره…. هعیییی هیچ خبری نیست … 

 

از زبان فیلیکس … 

 

گاز دادم و رفتم خونه … در رو باز کردم که با صدای داد فرانک مواجه شدم. 

گفت : ببینم چرا وقتی بهت زنگ میزنم جواب نمیدی بیشعور؟ من بزرگت کردم الدنگ ! شدی یه خرس گنده بی خاصیت ! 

حوصلشو نداشتم … رفتم جلوش وایسادم و گفتم : توی نره خر، بچه ای که داری برای یه دختر 23 ساله همچین کار های حقیری میکنی از قدت خجالت بکش کره خر 

دستشو به صورتم نزدیک کرد و سیلی محکمی بهم زد …. ولی برام مهم نبود… از پله ها بالا رفتم تا توی اتاقم برم… که فرانک گفت : هیچوقت با برادر بزرگترت اینجوری رفتار نکن ! گفتم : په ! جناب آقای فرینچ ! امیدوارم بمیرم تا تو برادرم باشی .! 

رفتم تو اتاق و دکمه های پیرهنم رو باز کردم .. توی آینه ی نگاهی به بدنم کردم … از بچه گی جای کبودی کتک های فرانک مونده بود …ولی هیچوقت نمیخوام یاد اون روزا رو بیفتم ..

تیشرتمو تنم کردم و بدون هیچکاری، روی تختم رفتم تا یکم بخوابم..

 

 

فردا  صبح  

 

از زبان مرینت :

از خواب پاشدم و بعد از خوردن صبحونه آرایش کردم و لباسمو پوشیدم … هیچی نداشتم …. اصلا پول نداشتم که چیزی داشته باشم .. امروز قرار بود بعد از دانشگاه دنبال کار بگردم …… پس چون بعد دانشگاه کار داشتم، یه لباس خوب پوشیدم..

 

 

 

 

 

 

 

کوله ام رو انداختم رو کولم و به سمت دانشگاه راه افتادم ..

رفتم تو کلاس و جای همیشگیم نشستم .. الکس پیشم نشست .. طبق عادت 5 سالش موهامو بهم ریخت و گفت: دیروز نبودم چه خبر بود مری؟! گفتم : هیچی خبری نبود .. تا چشمم به فیلیکس خورد که اومد کنارم نشست … دوست داشتم بهش سلام کنم ولی گفتم شاید از من خوشش نمیاد … پس رومو کردم اونور و از الکس پرسیدم : آلیس کو ؟ الکس نیشخندی زد.. از پشت سرم به فیلیکس نگاه کرد و گفت : .. اونم به وقتش … کلاس با تاخیر شروع میشد .. پس الکس دستمو کشید و برد تو حیاط .. گفت : ببینم این پسره چیکاره اس ؟ 

 

اخ دستم … بچه ها خیلی سعی کردم زیاد باشه .. واقعا امروز جمعه اس و با کلی بدبختی الان پارت دادم ……. لایک کنین دیگههههههههههه

 کامنت مهم تره ها پارت های بعد هیجانیه :)