سلام خوبین ؟ مرسی از استقبال گرمتون 🤗 خیلی ذوق کردم😍 خوشحال میشم بیشتر حمایت بشه 😊

 

اول جواب مسابقه : 😊

نفر اول🥇: 🪐...𝐷𝑖𝑎𝑛𝑎 ------ برنده ی 10 عکس درخواستی 

نفر دوم 🥈 : 𝒁𝒂𝒉𝒓𝒂🌈✨ -------برنده ی 8 عکس درخواستی 

نفر سوم 🥉 : Rojan ------ برنده ی 6 عکس درخواستی 

نفر چهارم 🎖️ : اری چان --------- برنده ی 4 عکس درخواستی 

نفر پنجم 🏅 : Mahta -------- برنده ی 3 عکس درخواستی 

اینم از برنده های خوجملمون مبارکتون باشه 😍😊 پس فهمیدین شیپ مخفی چیه هااا؟ درستههههههههه 😍 

بریم سراغ پارت گشنگمون :) سعی کردم طولانی باشه :)

 

رفتم دم در و دیدم آلیس و الکس با عینک افتابی پنجره رو دادن پایین ، یه اهنگ دوبس دوبسی گذاشته بودن و سرشون رو تکون میدادن 😎🕶️ سوار شدم و گفتم : مگه کجا میریم هان ؟ تیپ زدین برای من :/ 

لباس هایشان 👆

رسیدیم و رفتیم توی کافه ... که یهو آلیس گفت : هی بچه ها اونجا رو ببینین فکر میکنم خودشه ..

الکسه نگاه کرد و گفت : اره..بیاین 😒 رفتیم نشستیم .. الکس نشست وسط و من و آلیس کنارش. دستشو مشت کرد و گذاشت زیر چونه اش... مرده با غرور سرش رو از گوشیش در آورد 😒 نگاه چپی بهمون کرد و صداش رو جنتلمنی که خیلی هم مسخره بود کرد و گفت : بله جانم کاری داشتین ؟ بعد نگاهشو برگردوند سمت من و گفت : صبر کن ببینم ، خانم خوشگله تویی ؟ به به چی شده یه نامه دیدی خوش اومد با خواهر برادرت اومدی خواستگاریم ؟ آه عجله ای نبود عشقم 😎 گفتم : بیشعور خفه شو و بعد به الکس نگاه کردم.. دستش از شدت فشار سفید شده بود و داشت قرمز میشد ..... به آلیس نگاه کردم که داره به الکس میگه : عزیزم هیچی نیست عصبی نشو !

مرتی&که عوضی الکس رو نگاه کرد و گفت : خب، اگر اجازه بدید ما اولین بوس&مون رو داشته باشیم آه ( 😂 ) صورتشو بهم نزدیک کرد که یهو ....

خب خب میبینم که فشار قولیدید ! 😂😎 نه رانی بقولید بهتره 😍 قول میدم زود پارت بدم حمایت یادتون نره خواهشا دستم داره میپوکه 

فعلا شرط نمیذارم خدافط عزیزانننن 😊 راستی شاید فردا نتونم پارت بدم شایدم بدم :) نمیدونم :/