✉️ envelope ✉️ پارت 2

bahar:) · 16:40 1402/05/15

ببخشید پارت 1 کم بود اومدم جبران کنم ..

راستی، میگم اون شیپ مخفی یه شخصیتی هست توش که معرفیش نکردم به کاور دقت کنید 😂

 

 

گفتم : خب بچه ها من امروز داشتم میومدم دانشگاه یه کاغذ رفت زیر پام و خوردم زمین ... اینم اون کاغذه است... 

بعد زیپ کیفم🎒 را باز کردم و کاغذ رو در آوردم و به الکس دادم .. الکس با صدای نسبتا بلندی جوری که فقط ما 3 تا بشنویسم نامه رو خوند :

سلام خانم خوشگل ! من فرانک هستم و عاشقت شدم ! تو خیلی خوشگلی ! من هروز تو رو از دور دید میزنم و هرروز دلباخته تر تو میشم ! برای اینکه اشنا بشیم فردا بیا کافه راپیدو ساعت 6 !

اینم عکسمه که بتونی پیدام کنی ... خوشتیپم نه ؟ 

فرانک فرینچ ( امضاء )

( الکس صورتش را در هم میکند و اخم کوچکی میزند ) ( آلیس متعجب سرش را میخاراند )

الکس بهم نگاه کرد و گفت :

ببینم، این عوضی کیه که اومده باهات قرار گذاشته ؟ 

آلیس گفـت: با این که مری دوستمونه ولی تو اول واسه دوست دخترت که من باشم شاخ و شونه بکش بعد واسه مری :/

الکس گفت : هویییی تو هنوزم دوست دختر منی ها ! آلیس چندبار پشت سرهم پلک زد و گفت : راست میگیییی؟ 😍 و خودشو لوس کرد..

یه پس گردنی به جفتشون زدم و خندیدم : دیوونه ها 😂 بعد از یه روز طولانی برگشتم خونه و آهنگ مورد علاقه ام که بهم آرامش میداد رو گوش دادم که اسمش : what could have been بود ( حتما گوش بدین و سریالش و ببینین 😊 )

 که آهنگ قطع شد و دیدم گوشیم داره زنگ میخوره .... الکس تماس تصویری گرفته بود . جواب دادم و دیدم آلیس پیش الکسه . با هم هم زمان سلام کردن : سلام مرینتتتتتتتتتتتت . گفتم : سلام بچه ها چی شده ؟ آلیس گفت : ساعت 5 و نیمه ! بدو حاضر شو ! گفتم : چرا ؟ الکس گفت : میخوایم سه نفری بریم پیش پسره بهش بگیم شرش رو کم کنه ... ولی زیاد ارایش نکن ها یه لباس عادی بپوش وگرنه پسره جوگیر میشه ! آلیس گفت : ببین الکس به والله میزنمتا ! خفه ! مرینت راست میگه ی لباس معمولی بپوش ... کمی فکر کردم و گفتم : اوکیه بچه ها الان حاضر میشهم ... آلیس گفت :4 یا 5 دقیقه دیگه میرسیم دم خونه ات ! باشه ؟ بای بای اجولی😊

 

گفتم : خداحافظظظ الان حاضر میشم 

یه آرایش ملو کردم و یه شلوار راحتی با لباس و پاشنه بلند پپوشیدم و موهایم را گوجه ای کردم .... رفتم دم در و ...

پایان پارت 2 😍 بهم انرژی بدین پلیز هنوز انگیزه نگرفتم ازتون حمایتتتتتت میخوام