تحلیل صحنه!

SoOlmaZ · 13:06 1402/04/04

 

سلام به همگی!

امیدوارم حالتون خوب باشه ، من تازگی وقتی داشتم میراکلس نگاه میکردم متوجه ی یه چیز باحال شدم که می‌خوام هم بهتون نشون بدم و هم تحلیلش کنم؛

 

 

اواخر فصل پنج دیدیم که دیگه رابطه ی مرینت آدرین درست شده و دیگه انگار مشکلی نیست و قشنگ حس هم رو میدونن، ولی چی شد که این رابطه اینقدر سریع درست شد؟ هوممممم ... من یه ایده دارم...!

اول به این صحنه که عکس هاش رو به ترتیب براتون گذاشتم نگاه کنید و با دقت دیالوگ ها رو بخونید! 

 

آدرین رو داریم اینجا که داره با ناراحتی تمام به مرینت و لوکا نگاه میکنه و سوال کاگامی!

 

و آدرین که تمام حسی که داشته رو برای کاگامی بیان میکنه.

 

و در همون لحظه اتفاقی که بین مرینت و لوکا افتاده، همو بغل کردن یا بهتر بگم لوکا مرینت رو بغل کرده اگه به دست هاش نگاه کنید.

البته یه تئوری هم به وجود میاد که شاید اصلا لوکا از قصد این کار رو کرده!

یعنی آدرین دوست داره مرینت رو مثل لوکا بغل کنه و نمیدونه باید چی کار کنه! 

 

جواب هوشمندانه ی کاگامی!

کاگامی بار ها هوش و تاثیری که روی اطرافیان داشته رو به ما نشون داده و این جوابش نشون میده که میخواد به آدرین کمک کن.

 

و در آخر چهره ی آدرین رو داریم که میدونه حق با کاگامیِ و باید حالا حالا ها تلاش کنه برای داشتن رابطه اش با مرینت و دقیقا بعد از همین قسمت بود که رابطه ی مرینت و آدرین لحظه به لحظه بهتر شد! 

و اینجاست که ما متوجه ی تاثیر کاگامی و لوکا میشیم!

 

- - - - - - - 

تحلیل این صحنه رو دوست داشتین؟ اگه بازم از اینجور تحلیل ها دوست دارین بگین حتما بزارم و نظرتون رو حتما برام بنویسید 💗