عشق شکسته پارت پایانی قسمت 8

سایه ماه · 11:35 1402/04/03

این هم از این. امیدوارم لذت ببرید.  

@ne415m 

رمان ها در اینجا هم نیز هستند.

 

آیدا: رو ی شما دوتا حساب میکنیم. 

*آیدا، زهره و مرینت از طریق یکی از پنجره ها وارد ساختمان می شوند*

*ساختمان یک دفتر اداری است*

خیلی خب. باید وارد عمل بشم. فکر کن. چی ممکنه بدرد بخوره؟

مرینت: درسته! فهمیدم.

*مرینت شروع به برداشتن یک قلم و کاغذ می کند و جملات رو جعبه را بر روی کاغذ می نویسد*

*ناگهان ده ها تسخیر شده از راهرو وارد می شوند*

(از زبون آیدا)

مرینت یک دفعه گفت که یک چیزی رو فهمیده. و شروع به نوشتن یکسری چیز روی کاغذ کرد.

من و زهره هم حواسمان به در ها بود. همه چیز خوب بود که یک دفعه کلی تسخیر شده وارد شدند.

مرینت*سرش را بلند می کند*: وای نه.

آیدا: نترس. ما از پس این موضوع بر میآییم. به نوشتن ادامه بده.

مرینت: ولی...

آیدا: من نمیدونم داری چی مینویسی ولی قطعا چیز مهمی هست. بعلاوه بهت که گفتیم نه؟ من و زهره جادوگر هستیم. از پسش بر میآییم.

آیدا* رو به زهره میکند*: آماده ای؟

زهره: نمیدونی که چقدر دلم میخواد از پنجه بوکس هام استفاده کنم.

آیدا: پس برو که رفتیم.

(راوی)

اولین تسخیر شده به سوی آنها می آید. زهره با پنجه بوکس های خود برخی از نقاط بدن حریف را هدف می گیرد و حریف بیهوش بر زمین می افتد.

آیدا نیز یک میله پیدا میکند و با آن چند تسخیر شده دیگر را بیهوش میکند.

آیدا و زهره به بیهوش کردن تسخیر شده ها ادامه میدهند. زیرا به نظر آنها کشتن تسخیر شده ها وقتی میتوانید اونا رو بیهوش کنید و با پادزهر درمان شان کنید کاری بیهوده و وقت گیر است.

فاصله ی آنها با مرینت افزایش پیدا میکند. و چند تا از تسخیر شده ها با سوءاستفاده از این فاصله به مرینت درحالی  که گارد اش پایین است حمله میکنند.

مرینت: تموم شد!

آیدا:*به زهره نگاه میکند* بیا انجامش بدیم.

زهره: آره

[پشت بام]

ناگهان انفجاری ساختمان را به لرزه در می آورد.

امیر رضا: همگی خودتون رو به یک جای سفت وصل کنید!

الناز و لوسی هر کدام با یکی از دست های خود یکی از میل گرد های ساختمان را می گیرند و با دست دیگر خود دست های پارسا را می گیرند.

 نینو با دست راست خود قسمتی از ساختمان و با دست چپ خود دست آلیا رو میگیرد.

آلیا: نینو! ولم نکن.

نینو: نگران نباش. من هرگز ولت نمیکنم.

ناگهان دست های آنها سر میخورد و آلیا سقوط میکند.

پارسا دست راست خود را از چنگ لوسی میکند و با آن شروع به هدف گیری میکند.

پارسا: طلسم های ترکیبی: شماره ی 5: کمند چرمی!

شلاق قهوه ای رنگی دور دست آلیا ی در حال سقوط می پیچد و او را در هوا معلق نگه میدارد.

لوسی: شلاق رو بده به من. 

پارسا شلاق را به لوسی می دهد و لوسی با دست آزاد خود آن را میگیرد.

لوسی*به آلیا نگاه میکند*: آماده ی پرواز باش پوزه روباهی!

آلیا: چی؟ پوزه....آه!!!!!

لوسی با تمام قدرت خود شلاق را به سوی بالا تاب میدهد. و آلیا رو به پرواز در می آورد.

الناز*بعد از اینکه لوسی آلیا را پرتاب کرد*: فک کنم نوبت ما هست که بریم بالا.

پارسا: آره.

آن سه نفر بعلاوه ی آلیا بعد از اینکه به بالا رسیدند دیگران را بالا می کشند.

نینو: ناز شصت تون . آلیا! حالت خوبه؟

آلیا: من خوبم. فقط یک پرواز خیلی کوتاه به اینجا داشتم.

(از زبون مرینت)

آمدم به اون دوتا بگم که میتونیم برگردیم بالا که یکدفعه هر دوتاشان داد زدند: طلسم های مرگبار: شماره ی سه: موشک های بیهوشی!

و بعد یک موشک انداز توی دست هاشون  شکل گرفت و یک موشک به کلفتی یک کنده درخت و با بلندی ای که برای رسیدن بهش باید روی شونه های الناز بایستم. پرت کردند.

دود سفید و صدای انفجار آخرین چیز هایی بود که قبل بیهوش شدن فهمیدم.

[پشت بام]

(راوی)

آیدا و زهره یک مرینت بیهوش را با خود به بالا می برند.

آدرین*به سوی مرینت می دود*: حالش خوبه؟

زهره: آره. ولی به خاطر انفجار و طلسم فعلا بیهوشه. سعی کردیم بدون ورد طلسم رو اجرا کنیم تا تاثیر آن کمتر بشه ولی با این حال اونم بیهوش شد.

آیدا*کاغذ را به سوی امیر رضا می گیرد*: وقت درخشیدن تو فرا رسیده.

امیر رضا: فهمیدم.

الناز*ناگهان رو به هانس که به سختی دوباره بالا آمده است فریاد میزند*: هانس! من درباره ی پیشنهاد ات فکر کردم! و میخوام قبول کنم!