چند کلمه ای از نویسنده

🍑ℍ𝕆𝕃𝕆 · 15:44 1402/02/19

 

بیاین ادامه تا عرض کنم خدمتتون 😉🍷

 

 

 

خب باید بگم از اونجایی که همه بدون استثنا اومدین و تو کامنتا گفتین که یکم رمان «قصر زمرد» پیچیده است خب من اومدم تا یکمی در موردش حرف بزنم .

چند موردی هست که باید بهشون اشاره بشه :

🦋_ جهان موازی 

 

اول از همه باید اشاره بکنم که واندر لند یک جهان و دنیای موازی با دنیایی که ادرین و مرینت قرار دارند .

این جهان خب خیلی متفاوت از جهان فعلی است که الان داستان داره توش اتفاق میوفته و 

خب در ادامه ی ماجرا به تفاوت هاش  اشاره میشه (البته در خود داستان بنظرم اگه این جا بگم مزه ی داستان از بین میره )

 

🦋_ شخصیت ها 

خب دومین مورد در مورد شخصیت های رمانه ؛

گابریل و ادرسن و امیلی و همه ی کوامی ها و مارتا و مارتین متعلق به واندرلند هستند ،همین طور لایلا که تازه وارد داستان شده ( برای همین مرینت لایلا رو شناخت ولی لایلا نه ! چون مرینت داشت همزاد لایلا در جهان دیگه ای رو میدید و لایلا اصلی نبود)

و خب در مورد نقششون باید بگم زیاد با شخصیت هایی که در واندرلند هستند رو با شخصیت های اصلی انیمیشن مقایسه نکنید 

چون اونجا یک جهان موازیه و ممکنه که ادم خوبا بد و ادم بدا خوب باشن البته این بستگی به کرم نویسنده هم داره 

 

 

سخن اخر 

 

خب امید وارم که این اطلاعات مفید بوده باشه .

و اگر سوالی هم بود کامنت کنید من حتما جواب میدم .

در مورد داستان هم نظرتون رو بگید(هم این داستان هم داستان my mother is my daughter  این که خوبه و دوست دارین ادامه بدم یا نه ؟

خوشحال میشم 

و دیگه فکر کنم چیزی نموند که نگفتم .

منتظر نظراتتون هستم آبنباتیا 🍭 😉🍷