سلام دوستان من دوباره با یک پارت دیگه از این داستان برگشتم. 

اسم آهنگ: Another love 

*چند ساعت بعد*

کت نوار: *ناله می کند * حوصله ام سر رفته!

رینا روژ: منم همینطور.

تیکی: هی بچه ها. میاید جرات حقیقت؟ 

کاراپیس: من هستم.

رینا روژ: من با هر چی که من رو از این کسالت بیاره بیرون موافقم.

پلک:منم میام.

کت نوار *رو به لیدی باگ*: تو هم میای بازی؟

لیدی باگ*مطلبی که داشت می خوند رو میزاره رو میز*: اینطور نیست که کار بهتری برای انجام دادن باشه. مگه نه؟

تریکس: پس بیایید شروع کنیم.

*بطری می چرخد*

ویز*رو به رینا روژ *: جرات یا حقیقت؟ 

رینا روژ: حقیقت.

ویز: بستنی مورد علاقه ات چه مدلیه؟

رینا روژ: راستش من انواع بستنی ها رو به شرطی که خیلی ترش یا تلخ نباشن دوست دارم.

*نوبت زوج بعدی میشه*

پلک* رو به لیدی باگ*: جرات یا حقیقت؟ 

لیدی باگ: جرات.

پلک: در حالی که روی دست هات ایستادی آهنگ مورد علاقه ات رو بخون.

*لیدی باگ روی دست هایش می ایستد و شروع به آواز میکند*

لیدی باگ:

I wanna take somewhere so you know I care 

میخوام ببرمت جایی که میدونی بهت اهمیت میدم.
But it’s so cold and I don’t know where
ولی هوا خیلی سرده و نمیدونم کجا ببرمت
I brought you daffodils in a pretty string
برات گلای نرگس آوردم با یه ربان قشنگ
But they won’t flower like ...they did last spring
ولی مثل بهار پارسال گل نمیدن...

(ادامه متن آهنگ رو بعدا توی یک پست جدا میزارم)

(از زبون کت نوار)

صدای خیلی قشنگی داره. تقریبا مثل مرینت.

*لیدی باگ از روی دست هاش میاد پایین*

کت نوار: خیلی زیبا بود.

لیدی باگ: واقعا؟

رینا روژ:آره بابا. دروغ مون کجا بود.

تیکی : دوباره هم بخون! یه بار فایده نداره!

پلک: دوباره! یه بار فایده نداره!

لیدی باگ*می خندد*: من واقعا فکر نمیکنم صدام اونقدرا هم خوب باشه. ولی باشه. یکبار دیگه...