سلام. من بعد از قرن ها دوباره این داستان رو گذاشتم. راستی من قراره بعد از این پست یک نظر سنجی بزارم که پست یعدی ام درباره ی چی باشه. برید ادامه.

M.H.A (انجمن قهرمانان نیمه شب) پارت 7                   

*لیدی باگ و تیکی وارد هواپیما می شوند و هواپیما پرواز میکند*

(داخل هواپیما)

کت نوار*برای لیدی باگ دست تکان میدهد*: هی! چه خبرا؟

لیدی باگ: سلامتی. تو چی؟

کت نوار: خب. من از اینکه دوباره با هم دیگه یک تیم هستیم تعجب کردم. نه اینکه چیز بدی باشه! فقط تعجب کردم! همین!

کاراپیس*به شانه ی کت نوار تکیه میدهد*: اشکالی نداره. ما همه موضوع رو فهمیدیم.

*کت نوار نفسی راحت میکشد*

رینا روژ: حالا اینا به کنار. کسی میدونه این دفعه ماموریت ما چیه؟

*ناگهان هولوگرامی از ریوکا در هوا ظاهر میشود.*

ریوکا: درود بر شما کار آموزان! میبینم که درباره ماهیت این ماموریت کنجکاو هستید. بذارید درباره ماموریت پیش روی شما چند تا توضیح بدم. اول از همه این یک پرواز به سوی چین هست. پس امیدوارم چینی بلد باشید. دوم، شما توی این ماموریت به دنبال خبر چینی به نام فو هستید. منابع ما به ما گفتن که این مرد به احتمال زیاد درباره هویت افرادی که از ما دزدی کردند و هدف شون خبر دارد. شما باید به سرعت این مرد رو پیدا کنید و به یکی از خانه های امنی که موقعیت آنها به اسلحه های شما ارسال شده ببرید. از پرواز تان لذت ببرید.

*هولوگرام از بین میرود*

تریکس: پس باید یه خبر چین رو گیر بیاریم. مگه چقدر میتونه سخت باشه؟

کاراپیس: بستگی به خبر چین اش داره.